nee, dat heb ik nooit meegemaakt. Wel een keer een positieve rest (bevestigd door een cb smilie) maar geen tempstijging. Later in dezelfde ronde weer een positieve test en toen wel een stijging. Je kunt dus kennelijk een lh piek krijgen, maar toch geen eisprong. Vandaar dat ik ook temperatuur. En ik heb een heel onregelmatige cyclus en daarbij ook nog eens heel lang! ( een cyclus van een dag of 75 is geen uitzondering helaas)
@Ros 84, dit was enkel bij MvM test. Ze zeggen dat ie pas test vanaf 500hcg.. Maar mijn digi gaf vanmorgen 1-2 weken aan, terwijl predictor van gisteravond goede streep gaf! T zit me gewoon niet lekker!
Ja klopt, vandaag is 1 week en 4 dagen overtijd. Het is wel lang pff. Ik ben net naar wc en veegt nu beetje bruine bloedverlies. Lijkt het spannend. Helaas, ik heb nog steeds last van mijn lage rugpijn en hoofdpijn. En ook nog steeds moeheid.
Ik zie helaas geen 2e streep. Misschien over een paar dagen nog een x testen en hopelijk dan een knaller
ervaren mama, kan het niet zo zijn dat jij ook een van de dames bent (ja ik ook) die gewoon 's avonds duidelijker test?
Ik heb exact hetzelfde. Zitten geen knallers tussen maar zijn steeds bijna positief. Die vanvandaag lijkt me wel het duidelijkst van allemaal. Lekker klussen en door testen. Succes
@ angie Wow moet ff reageren op je testjes! Volgens mij ben je echt een stuk verder! Niet 8 dagen voor nod hoor gefeliciteerd!
@sugarblossom gaaf gefeliciteerd meis @angie86 spannend meid op naar je eerste echo ben ben benieuwd hoe ver je bent @LF84 sorry ik zie hem ook niet @eefie2 jaa hoor hij staat er zeker
Zo, ik stop met testen. Had me voorgenomen om een weekje door te testen tot mijn testjes op waren, en toevallig had ik vandaag ook echt een hele goede. Leuk voor later, deze gaat in de 'baby-doos', waar ik allemaal spulletjes in ga bewaren.
Dank jullie wel! Het heeft wel geholpen om nog even door te testen, dat heeft het allemaal nét wat werkelijker gemaakt .
ahh ok, wist niet dat die MVMtest pas op een veel hoger HCG reageerde.. dan zou het ook nog kunnen dat je wat trager HCG aanmaakt.. dat van de CB blijft raar maar hopelijk heeft dat te maken met veel drinken / tijdstip van testen ofzoiets! ik duim voor je!
hm bah, nog even heel onzeker en spannend dus.. bruinverlies kan van alles zijn natuurlijk, hopelijk zet er geen menstruatie door. morgen of overmorgen nog maar eens testen, ik duim voor je dat hij dan duidelijker wordt!
Ja, ik ben onzeker. Nu heeft heel weinig bruine afscheiding. Hoop niet dat ongi komt niet. En ik heb geen kramp dus beter rustig. Jullie hoort het wel van me, als wanneer ga ik test doen.