Bekijk bijlage 292794 avond urine, 4 dagen voor nod, 10dpo! Ik ben benieuwd of jullie nu wel wat zien ML zag het in elk geval wel!
@sietsie mooi rijtje gefeliciteerd geniet van je zwangerschap @jokato daar mag je zeker trots op zijn meis geniet van je zwangerschap @lely27 hier zie ik hem spannend meis @essje lov heeft haar eigen topic bij geloof zwangerschap het bloeden is gestopt en maandag heeft ze weer een echo spannende dagen dus
thanks! Morgen ochtend doe ik een nieuwe, eens kijken wat er dan gebeurd. en dinsdag op mn nod, de CB digital!
Niks Die klopt, hoe stom t ook staat Morgen is het pas 3 dagen na mn ongi van de vorige keer.. en dinsdag heb ik mn nod. Ik zou deze maand een cyclus van 24 dagen hebben Of klopt het dan toch niet.. ik was 24 nov ongesteld.. en adhv mn eisprong zou ik een cyclus van 24 dagen hebben.. ik weet t niet hoor
eefie.. temperaturen wordt lastig..heb wisselende diensten en op mn vrije dagen wil ik lekker uitslapen.. als het echt een probleem gaat voren dan miss wek een goede overweging! ik heb dus ook het idee dat mijn ei niet altijd springt.. wat vervelend ook voor jou die lange cyclussen!! ben je aan de pil geweest? jeniffer bedanjt voor je reactie!! dat dacht ik ook zo.. ben samen met een vrouw en dus afhankelijk van een donor die 2 uur verder woont..wordt wat lastig.. ik test nog ff door in de hoop dat tie gaat knallen..heb een x eerder gehad dat mn ovu test positief was dus ga er stiekem vanuit dat het deze keer ook zo is..
Je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie! Is dat 24 november? Dan ben je nu wel erg vroeg..... Weet je niet wanneer je je eisprong hebt gehad??
Ohhh maar dan ben je geen 2 wk en 6 dagen hoor lieverd.. dat kan namelijk niet whaha dan zou je nu rond je ei zitten Ik denk dat je nu rond de 3.5 wk zwanger bent
jawel, 4 dec. Ovu testen en ik heb m gevoeld. Die testen deed ik omdat ik wilde checken of ik m echt voelde, en dat was zo
Als 4 dec. je ei is zit je nu 10dpo. Dan kun je indd positief testen. Als 24 nov. je laatste menstruatie was zou je volgens de calculator van t forum op 4 dec. je ei hebben en kun je 18 dec. testen.. Dus ben je 4 dagen te vroeg maar hij is positief dus dat maakt niet uit Maar dan ben je geen 2 weken zwanger hoor hahaha
Ik weet t niet Morgen is het 3 weken na 24 november.. Maar positief issie! Ik zou ook maar 3.2 weken cyclus hebben deze maand.. Dus volgens mij kan t wel ik had n heel snelle cyclus deze keer denk ik