Lieve meiden, Ik wilde jullie iets vertellen na een zoontje verloren te hebben op 26 maart 2012, en een buitenbaarmoederlijk zwangerschap op 19 okt 2012. Mag ik jullie op 14 dec 2012 vertellen dat wij weer papa en mama zullen worden. Ik heb vanochtend positief getest en 19 dec is mij nod. Nou meiden dit kun je geen tuurtest noemen toch! Wil alle meiden hier laten weten wonderen bestaan, zo zie je maar bij mij en ik had ook nog maar een eileider. Mij tip klussen om de dag met of zonder zin haha
Je hebt dus een heel korte cyclus... Als alles goed gaat zal je bij de 1e echo horen hoe ver je precies bent, maar die eerste twee weken krijg je cadeau, als het ware, als gemiddelde van vrouwencycli Kortom, nu 10dpo dus zal toch tellen als 3 weken en 3 dagen Hoe dan ook, alvast voorzichtig gefeliciteerd!
@ Cindy; wauw!!!! Wat een geweldig nieuws!!!! Tis je zo gegund! Dani* zal trots zijn op zijn broertje of zusje straks!
Hè mich18 Het is te hopen voor je is toch het mooiste kerstkado wat je je kunt wensen. Zal voor je duimen meis. X