Ze zijn goed te zien hoor. Als het goed is droogt hij wel weer donkerder op, dus dat het tweede streepje ook weer wat donkerder paars is. Was bij de mijne ook zo
@essje graag gedaan @1986cindy wooow meis gefeliciteerd een mooier kerstcadeautje kon je je niet wensen @eefje2 dat word al een knallertje hoor gefeliciteerd @upkedupke jaaa jij mag even spammen gefeliciteerd @lely27 hij word donkerder dus ziet er supergoed uit @typje ik zie hem helaas ook niet meis misschien nog een beetje te vroeg @djennes ik zie ook op de onderste een heel licht streepje @ervaren mama geeft de cb nu weer 2-3 aan dus je hcg stijgt dus weer ik zou lekker morgen de verloskunige bellen en vragen voor een vroege echo meis @sassie1980 ik zie hem hoor spannend meis @1986cindy ik ben er helemaal ondersteboven van haha jij ook en je foto ook maar super meis gefeliciteerd
gefeliciteerd cindy, heerlijk zo'n kerstcadeau. Ik had vanmorgen daarintegen een negative test in handen. Nu 1 dag over tijd... normaal gesproken ben ik altijd stipt op tijd. Verschrikkelijk dat wachten.. Heb me voorgenomen om nu pas dinsdag weer te gaan testen. Maar aangezien ik er ook zo'n eentje ben met verschrikkelijke testdrift en nog 4 testen in de kast, word dit nog een uitdaging......
@ervaren mama wat fijn dat hij nu 2-3 aangaf! maf hoor, maar blijft een indicatie en blijkbaar niet altijd zo accuraat.. dan is het in ieder geval weer gestegen nu .. duim voor je dat alles goed mag blijven gaan! nadat ik eerder bij één van mijn vmk's ook al de zwanger 1-2 heb gekregen wilde ik deze keer persé de 2-3 en 3+ zien, is gelukkig ook gebeurd maar eigenlijk stom natuurlijk, die testen zijn zo duur! @Debbie jammer zeg dat je test negatief was.. benieuwd of het je lukt om tot dinsdag te wachten zou ik ook moeilijk vinden! aan de andere kant is 1 dag verschil met testen soms te weinig om echt verschil te zien, om de dag testen is echt meer duidelijkheid.. @Cindy mooi!! meer testen vandaag?
@ alle digi testers, donderdag, 3 dagen voor nod gaf mijn digi dus.2-3 aan, maar dat kan toch helemaal niet als je nog niet over je 4 weken heen bent? Dus toen ik mijn verloskundige belde, zei ze zelf al dat je je daar echt niet aan vast moet bijten! Want ze kloppen idd heel vaak niet! Liefs, mij