zucht,, Nu word ik helemaal ongeduldig.. Als ik die CB digital zou gebruiken.. zou die dan al wat aan kunnen geven? is er 1 met week indicator.. Normaal ben ik vrij stresbestendig.. maar ik spring al bijna een gat in de lucht.. :-| Ben al mn plas aan het ophouden voor het geval ik m gebruik.. Letterlijk om gek van te worden!
Nou.. Ik kon me duidelijk niet inhouden.. en ben helemaal gelukkig! Werd ook gelijk misselijk na de test.. haha.. Hopelijk gaat alles goed.. en volgens de calculator zou ik 27-aug-2013 uitgerekend zijn!!!
bedankt allemaal!!! heb de test gelijk onder mn man zn snufferd geduwt! die lag lekker even een uurtje te slapen.. Die is ook helemaal blij.. die geloofde namelijk niet in streepjes.. alleen in woorden.. ))) Hopelijk is iedereen gauw zwanger en kunnen we allemaal genieten van een roze kerst! Ik ga me gelijk even aanmelden bij MvM.. beter te vroeg dan te laat!
Gefeli alle zwangere! SonjavT, hier veel overeenkomsten met jou Gister 1e posi test, qua streepje lijkt het wel op de jouwe. Daarna Clearblue gedaan (ik hou ook van duidelijkheid!) en jahoor, zwanger!!! Verder is onze dochter ook van Juni 2011, net als jullie zoontje Gerekend vanaf mijn 1e dag laatste menstruatie (17 november) ben ik uitgerekend op 24 augustus, spannend! Ik ga hard duimen voor alle zwangere dames, dat we allemaal maar een gezond kindje mogen krijgen in 2013! Groetjes, Larissa Ps. foto; bovenste is van gister, onderste van vandaag. Ik vind het verschil al best groot (want in het echt nog duidelijker dan op de foto) blij mee!!!
wat een mooie banner heb jij! en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! ik baal zo dat de tekst van die cb in 1 dag weg is.. moeten ze echt iets op verzinnen!!!
Alle dames net positieve test gefeliciteerd. Voor de gene met tuur test probeer het over paar dagen nog eens. Ik was afgelopen maand niet meer op het forum geweest. Maakte me zo gek.... M'n man zei ook al dat ik het te graag wilde.... We waren er deze maand niet zo mee bezig geweest en ik niet meer op het forum. Moest gisteren ongesteld worden maar dat gebeurde niet. Van de week wel een beetje misselijk en last van m'n borsten maar dacht dat ik goed ongi moest worden. Gisteren toch maar een test gedaan! En..........
lexen de foto is inderdaad erg vaag.. ik heb dat ook met mn mobiel.. krijg hem niet duidelijk.. maar als jij het ziet zit het vast goed.. maar op deze foto kan ik niks vinden..
Alle nieuwe positieve testers: Van harte gefeliciteerd! Wat geweldig zeg om te zien! Ben gek op (2) streepjes Geniet ervan dames!
Aan alle posi testers gefeliciteerd, voor alle twijfel testen ik ga duimen voor mooie streepjes. Ik mag volgens mij ook blij worden, had vandaag als testdatum gekregen en kon het vrijdag al niet laten om een test te doen, maar toch vandaag ook nog eentje gedaan. bovenste van vrijdag en onderste van vandaag.