@wendy92 ik zeg gefeliciteerd ook een fijne kerst tegemoed @sonjavT super gefeliciteerd meis je hoefde je ook niet in te houden he superrrr op naar een mooie kerst @mama larissa kan jij niet even wat van je hcg doorgeven hier woow wat een verschul zeg in 1 dag tijd supergefeliciteerd meid @joyjoy je naam doet je eer aan dubbel joy nu op naar de mooie kerstdagen met kleintje in je buik gefeliciteerd @lexen is idd een vage foto en daardoor lijkt het streepje ook vaag dus ik denk dat hij positief is maar ja de foto is wel erg vaag ( net als mijn antwoord geloof ik sorry) @knuffeltje ziet er fantastisch uit meid super gefeliciteerd lekker genieten oo meiden vind het zoo gaaf al die positieve testen en dat zo vlak voor kerst daar word je toch helemaal vrolijk van ik gun het iedereen zoooo van harte
Zaterdag plaatste ik een tuurtest en vanmorgen getest met cb + Denk dat ik blij mag zijn het is nog zo onwerkelijk.
Ik zou toch nog een kruidvattest doen,die test heb ik zaterdag gezien en die vond ik "duidelijker" als deze sorry
Hoi dames, Allereerst gefeliciteerd voor de zwangeren! Ik plaatste vorige week een bericht over ovu testen, waar ik net mee begonnen ben. Ik had vanaf dinsdag steeds een licht tweede streepje. Gisteren zag ie er zo uit (de bovenste op de foto). Is dit dan positief? Of nog niet? Ik heb deze pas gisteren avond om half 9 gedaan ivm niet thuis zijn. normaal deed ik hem om 18uur, maakt dat uit? We hebben het gisteren nog gezellig gemaakt, en dat kan vrijdag helaas pas weer ivm mijn vriends werk. Hoop dat het genoeg is!
Hij kan positief zijn..zou vanavond nog een keer testen voor de zekerheid. Goed dat jullie geklust hebben
Ik zie ook heel vaag een + (Ik denk trouwens wel dat het handiger is om bij 1 merk te blijven, want ieder merk heeft zijn eigen gevoeligheid.)