Wat fijn dat jullie m'n streepjes positief inzien!!! Dank!!! Bij een ander is het altijd zo klaar als een klontje, maar bij mezelf ben ik nu opeens zo'n twijfelkont. Kruidvattesten: als iemand er veel heeft versleten, ben ik het wel. Maar ze waren echt altijd omowit hoor! Bijjoux, gefeliciteerd!!! Redhead, ik zie streepjes hoor. Zit je echt al 2 dagen na je nod (volgens je banner)? Misschien had je een late innesteling? Gewoon lekker doortesten!
Ik zal nog 1 dingetje vertellen: mijn man heeft dus als bewijs nog een pakje kruidvat testen gehaald en opnieuw krijg ik een (lichter) streepje. Heel vaag nog, maar hij staat er. Ze kloppen dus niet meer altijd. Ik heb echt altijd heel veel vertrouwen gehad in de kv testen! oja, iemand vroeg de hcg waarde: 1.2, tenminste dat verstond ik echt. Dus zo niet-zwanger als maar kan.
Ik zeg gewoon clear blue digitaal! Die is ook echt heel vroeg betrouwbaar. Ik had al 6 dagen voor nod een posi ovu test met zwanger 1 a 2 weken! Dus ik zeg gewoon een cb, die kv testen zijn gewoon weg niet meer te vertrouwen blijkt wel!
Bijoux gefeliciteerd!!! 19 maanden, wow, daar zit ik inmiddels ook op, maar ik heb al weer buikpijn voor mijn ongi helaas Ik hoop voor je dat het streepje paars wordt!
Danitcha, Bijoux en Redhead, ook bij jullie zie ik een tweede streepje! (Bij de een iets duidelijker dan de ander wel).
Loe, hoe kan dit nu? Ik vind eigenlijk dat zwangerschapstesten moeten te vertrouwen zijn en bij een HCG van 1.2 vind ik het zo fout van die test om toch een streepje te laten zien. Ik zou mijn vertrouwen ook verliezen in de KV-testjes. Ik was vroeger altijd heel tevreden over de kv-testjes.
Gefeliciteerd positesters! Genieten!! Ik hoor en lees ook steeds negatieve verhalen over de kv test.. Echt raar..
Danitcha: Ja, gisteren was m'n NOD... Bij de vorige testte ik pas 5 dagen positief. Denk dat ik niet zo ruim in m'n hcg zit . Brademarie: Haha, dat lijkt echt zo he . Er zat een hobbeltje op de test. Mmm, ik lees nu alleen wel onbetrouwbare dingen over de kv-testen... Das toch jammer . Volgende keer voor mij dus ook een digitale!
Oh wat zijn er heerlijk veel testen voorbij gekomen vandaag! Ik doe het even zo want ik moest zoveel bij lezen dat ik niet alle namen kon onthouden Alle positieve testers gefeliciteerd, op naar een mooie kerst Alle twijfeltesters over 2 dagen hopelijk een knaller! Duim Duim Loe , Ik ben echt verbouwereerd, en vind het echt gewoon verdrietig. Hoe kan dit nou? als het nou 1 testje was, maar zoveel testjes met vage lijntjes? Ik kan het gewoon niet geloven. Ik zou nu wachten tot je NOD en als je dan geen menstruatie hebt een test van tespoint. Deze hebben ook trouwens ook een extra gevoelige variant in hun collectie zeg maar. Heel veel sterkte meid, had het echt gehoopt. Schrik wel van die kv testen zeg, ik heb nog nooit gekke testen daarmee gehad, gewoon of wit of gewoon echt een streep. Vanmiddag tespointtest gehaald (was geen kruidvat in de buurt), die een normale gevoeligheid heeft (dus ik denk minsten 50 nodig). Voor de zekerheid toch maar even gedaan al verwachte ik niet heel veel aangezien ik echt hele lichte urine had en voor NOD zit, maar gelukkig kwam hier toch ook een tweede streep. Kan helaas nog steeds geen foto maken want mijn vriend heeft vanavond de camera mee
Ik heb het ook gehad 6 testen met streepjes 2 zonder en ik was niet zwanger , was zelfs ongesteld bij sommige dus ik vertrouw ze ook niet meer. Ik zou mijn tuurtest plaatsen maar ik heb het ontzettend druk gehad dus misschien morgen. Ik duik nu snel me bedje in. Gefeliciteerd nieuwe posi testers groetjes
feli nieuw zwangere. wat wordt er trouwens veel heen en weer geschreven hier zeg:S ik heb 8 uur niet gekeken en kon meteen 20 pagina's bij kijken op naar de nieuwe mooie testjes!!