Saja.. Ik zie hem wederom,ga zo door! Jane.. Ik heb geen verstand van pregnyll maar 2 dagen na tp lijkt mij erg vroeg om hier iets over te kunnen zeggen. Hopelijk is het deze ronde raak voor jullie! Succes met wachten Baby1985.. Wooww mooi hoor zo'n knaltest!
Jane.. 6dpo is sowieso een moment dat het riskant is er wat over te zeggen lijkt me. Mja ik hoop het van harte voor je hoor,maar vind het nog wat te vroeg om er iets van te zeggen. Ga wel hard voor je duimen!
@Jane heb geen verstand van pregnyl maar het is nog erg vroeg inderdaad.. vrees dat er niks anders op zit dan een paar dagen geduld oefenen en dan opnieuw testen.. hoop het wel van harte voor je dat hij mooi positief is! @Saja spannend hoor, ik vind hem ook al iets duidelijker! duimduim!
Is de piek vandaag? En klopt het dat de streepjes lichter worden bij opdrogen? Is het raar dat ik nu juist die steekjes minder heb (bijna niet). Oh en de foto staat weer op de kop, hoe krijg ik hem goed? Haha oeps... Een beetje veel vragen Oh het is een vage rij qua testdata, omdat ik maar af en toe test. Ik zit nu op dag 41 vandaar
De bovenste/onderste is zeker weten positief! Dus veel klusplezier! Ze drogen inderdaad lichter op en zijn dan moeilijker vergelijkbaar
Volgens mij halveert Pregnyl elke 24 uur, dus dan zou je na 9 dagen nog ongeveer 10 overhouden en dat kan een lichte streep geven op testen. Ik zou over 2 weken weer testen, dan zou de streep duidelijker moeten zijn als het niet van Pregnyl komt.
Ja het probleem is dat ik alleen vanavond kan klussen Dus hoop dat deze ronde niet aan me voorbij gaat. Weet wel dat sperma langer leeft maar toch. Duimen jullie mee
Gewoon vanavond klussen. Misschien dat je eisprong morgenavond is. Ik heb gelezen dat de dag voor de eisprong de beste kansen geeft.
Net nog testje gedaan. Denk kijk ff met verschil vanmorge Zie foto Moet zeggen dat ik nu wel voel aan me lichaam als hij moet springen hahaha. Meer zin om te klussen hahah en voel me ja weet niet vreemd haha