moet ik nu gewoon uitgaan van mn laatste menstruatie of wanneer ik ongeveer mn ei had? Ik denk dat ik m gevoeld heb....
ja oke maar wel maar een beetje toch? Hebben ze trouwens niks meer gecheckt naderhand....door bloedtest of echo? bedoel het maar goed he....je hebt immers niet meer getest na je curretage om te zien of je hcg weg was..... Daarom zeg ik dit.
Ja dat zou dan gewoon kloppen misschien he....dan zou je nu 4 weken zijn en zo ziet de streep ook wel uit
Hm als ik daar van uit ga, ben ik 5 weken... Maar mn ei kwam dus later.... Ik zie het allemaal wel. Test is iig positief
Bedankt Yuna! Kom zo nog ff in t topic langs hoor! Eerst proberen te eten, maar ik ben te hyper nu hihi
Gefeliciteerd 79mama79! Maare Lov denk je echt dat dat van de MA nog is... Ik heb namelijk nooit een knal test gehad kwa hcg.
ja ik weet het niet...kan het niet zeggen....weet wel dat het soms lang kan duren voordat hcg uit je lichaam is....spontane mk of curretage...Daarom zeg ik hou er rekening mee Normaal test je tussendoor om te kijken of je test weer wit is....is dat t geval weet je zeker dat het een nieuwe eisprong/zwschap is.