Ik heb deze ook en hij is ongeveer net zo duidelijk als de mijne met 4 weken en 1 dag Je moet eigenlijk geen 40 weken vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie tellen, maar 38 weken vanaf je eisprong. Dus als jij denkt dat je 6 december je eisprong hebt gehad dan zou je ongeveer 4 weken zijn nu. Dat kan wel kloppen met je test zo te zien.
@jan1981 ik zie wel licht iets maar heb geen verstand van pregnyl enzo @saja87 ik zie hem hoor spannend meid en ik vind hem steeds donkerder worden je tweede foto laat dat verschil goed zien dus meid gefeliciteerddddd @baby1985 vind het wel een tuurtestje hoor gefeliciteerd meid @cici86 ik meen ook licht iets te zien spannend dus
na hier jullie laatst vol gegooit te hebben met testjes die allemaal blijkbaar negateif waren en ik de moed had opgegeven had ik net dit: wat denken jullie??
Het is lastiger te zien omdat die omgedraaid is controle streep hoort links dan zie je het beter heb je nog een foto ? Maar zeker voorzichtig gefeliciteerd
Mijn nod was van 9 dec tot 12 dec En ben vanaf 16 december begonnen met ovutesten Zie hieronder Heb ik me ei gehad of denken jullie dat ie 1 van de komende dagen nog gaat gebeuren.
Waar vind je dat het dan op en neer gaat? Dan kan ik ff meekijken, want ik zie het niet echt. Ik vind namelijk dat het veelte vroeg is op de 18de...
nou denk niet dat ik 7 dage overtijd ben dwnk zelf dat mijn nod nog niet eenses is! jet is in de war doordat ik een miskraam heb gehad(tussendoor negatief getest) dus ben gewoon uithegaan van de eerste dan van de miskraam dus waarschijnlijk klopt er niks van haha! bedankt voor jullie reacties! morgen ff een ochtend urine testje!
oo dat wist ik niet stond namelijk op je banner.. ik heb vorige maand ook een miskraam gehad maar precies 2 weken geleden eisprong vandaar dat ik vandaag ook een testje heb gewaagt.
Dames, willen jullie even meekijken? Streepje kwam al na 1 min en zit 1 of 2 dagen voor nod (zaterdag of zondag)... Ik zit een beetje te shaken...