ja je testen gaan dus nog steeds op en neer...ik denk dat je ei nog steeds moet komen....want als je deze weer in je rijtje legt zie je hetzelfde verhaal weer gebeuren toch?
Nou meiden, ik weet het nu niet meer. Maar gisteren 2weken geleden (7 dec) had ik een positieve ovulatietest. En we hebben het de woensdag ervoor en de zondag erna ons best gedaan. Gisteren dacht ik ongesteld te worden, wat bloedverlies bij het afvegen. Maar vanmorgen had ik een licht positieve test in handen. En nu probeer ik natuurlijk een foto te uploaden, maar dat lukt me niet.
Als ik ze zo in het rijtje zie staan wordt hij inderdaad toch weer donkerder. Heb je die dagen waarop de test lichter was, misschien getest nadat je veel had gedronken? Er is hoop hoor !
Ok, de foto staat in mijn album, weet niet hoe ik de foto nu hier krijg. (Ipad) Anders probeer ik dat vanavond wel. Misschien nu gelukt?
Als je onder het vakje waar je de tekst schrijft kijkt zie je bestand toevoegen. Daar druk je op beheer bijlagen. Dan spreekt de rest voor zich. Succes