Dank jullie wel. Maar durf het nog niet te geloven hoor. In juni en aug. hebben we ook een positieve test gehad, maar na een weekje toch ongesteld geworden helaas. Dus, dit is de derde keer en we durven niet blij te zijn.
Kan ik me voorstellen. Nog ff wachten met blij zijn tot je iets meer zekerheid hebt. Dan is de teleurstelling niet zo groot. Wanneer is precies je nod? Vooralsnog ziet dit er iig positief uit. Hopen dat je deze x geen rode duivels tegen komt. Ik duim voor je
@liefjes er zit m.i nog geen verschil in maar dat hoeft ook niet zit maar een paar uur tussen de 2 testen in en je hcg verdubbeld elke 2 dagen @saja jaaa ik wist het wel je kon gewoon die cb doen en daar staan ze dan de prachtige woorden gefeliciteerd meid @pinkiepink ik vind ze niet eens zo licht positief hoor dus ik zeg gefeliciteerd meid
Nou dames julie hadden gelijk mijn eisprong was 100% zeker gisteravond /vanacht nog nooit zulke duidelijke ovulatie testen blij dat ik ben overgestapt naar zwanger en kids ipv kv ovulatie testen Helaas alleen gisteravond kunnen klussen. Dus nu duimen
ja ik ben erg blij met deze testen ik doe voor de zekerheid morgen nog een test maar zoals je ziet is de onderste test al lichter { die is van 19.00 } dus ik zou zeggen DUIDELIJK ME PIEK gehad hahaah
Hij is zeker licht positief maar kan dat niet misschien een restje van vorige maand zijn van jullie vroege miskraam ? Ik hoooop echt dat je zwanger bent meis !