Dag van je ei meetellen? Dat is nieuw voor me. Fertility Friend doet dat niet en mijn gyn ook niet... Ben toch wel benieuwd, want als je een LF hebt die aan de korte kant is, dan is het wel belangrijke info. Bij een LF van minder dan 11 dagen kun je nl. minder makkelijk zwanger worden. Dan is die ene dag wel veel waard.
@Danitcha spannend zeg, hopelijk wordt ie mooi donker.. voorzichtig gefeliciteerd @Bijoux mooi! gefeli! @Redhead ook spannend, ik zie ook vaag een 2e streepje @Loe jammer, kan me voorstellen dat het toch een teleurstelling is zo.. @Kim een duidelijk 2e streepje inderdaad.. het verschilt erg per persoon hoe licht of donker dat streepje is rond je NOD dus zou me niet direct zorgen maken hoor. ik vind die van vandaag wel al iets duidelijker dan die van gisteren.. misschien ter bevestiging over een dag of 2 nog een keer testen? maar voor nu: zwanger! @onzekerheid ook mooi, gefeli! @annabeth spannend hoor morgen een echo, ik zal voor je duimen! ik vind het ook weer erg spannend hoor, nu weer zwanger na twee vmk's en zit steeds te letten op wat ik voel, of mijn klachten niet afnemen, heb eigenlijk minder klachten dan vorige zwangerschap(pen), bleh.. het is gewoon onwijs spannend! @Esther hoe gaat het nu met jou?
Kim en Onzekerheid, proficiat!! Vandaag met ochtendurine een roze test gedaan en weer een licht streepje. Het blijft wel licht, maar geen idee hoe lang mijn cyclus is. Ik schat dat ik op NOD of 2 dagen voor NOD kan zijn, maar ik ben echt niet zeker. Duidelijk is de test echt niet, maar een streepje staat er echt. Er is dus iets aan de gang in mijn lichaam, maar of dit goed gaat?
Dank je! En ik duim net zo hard voor jou. Snap dat het onwijs spannend is. Ik ben 4 zwangerschappen kwijt waarvan 1 bbz. Je onbevangenheid is gewoon weg en alles wat je wel of niet voelt maakt je onzeker. En ik weet ook dat bijna niks helpt maar toch zeg ik tegen jou wat iedereen tegen mij zegt: Klachten kunnen wisselen per zwangerschap en zeggen niks over of het wel of niet goed gaat. Je hebt een positieve test en je bloedt niet. Probeer te ontspannen en voorzichtig blij te zijn. Mocht het fout gaan dan is er dan nog tijd genoeg voor verdriet. Nu niet. Geen reden. Dikke knuf meis, dit zijn moeilijke weken.
@chachake: ik zie het streepje ook weer! Je bent in elk geval zwanger. In het begin, als je vroeg test, lopen de streepjes nog niet zo snel op. Maar 't is gekmakend, dat snap ik. Haal anders een cassette van Testpoint (2v5 bij Etos). Die zijn in elk geval heel goed. Ik weet nl. niet wat de gevoeligheid is van de testen die je nu gebruikt? Die van Testpoint zijn geloof ik 25. Ik duim stug door en vind dit streepje in elk geval positief!
Hoeft niet hoor, ik had altijd vroege ei tussen dag 1 en dag 12 en mijn lf wisselde van 14 tot 18 dagen!
Jeetje en het geklets gaat maar gewoon door hier.... Zoals iemand anders al zei.....je bent meer aan het scrollen hier dan aan het kijken naar testjes. Dames kunnen jullie dan niet een topic openen om discussies te voeren? Op deze manier is het echt niet meer leuk om mee te kijken naar foto`s van testjes....
@Lov: Weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben. Kan me voorstellen dat iemand onzeker is en vraagt naar de kleur van een streepje ofzo. En ook dat er wordt gekletst over het vervolg van een licht streepje. Hoe dat daarna gaat. Vind dat eigenlijk wel leuk ook. Als je daar een afzonderlijk topic van maakt dan is het helemaal niet meer bij te houden...
Nou een reactie geven bij een test is ook iets anders dan pagina`s volkletsen...... Het is gewoon ontzettend vervelend dat er zoveel gepraat wordt. Daar was dit topic oorspronkelijk niet voor bedoelt...
We willen natuurlijk allemaal heel veel testjes zien, en daar moet je soms voor scrollen. Ik vind het soms ook vervelend dat ik tig pagina's moet scrollen omdat ik te lang niet gekeken heb. Maar tis geen discussie waard toch?
Ik weet t niet. Ik vind de sfeer hier niet zo leuk door een paar specifieke mensen. In eerdere topics is er nooit gezeurd dat er niet ook gekletst mag worden. Je kunt hier foto's plaatsen en nergens staat dat je er dan vervolgens je mond over moet houden en alleen maar streep of geen streep mag zeggen. Ik stoor me eerlijk gezegd meer aan mensen die de sfeer willen verpesten door constant andere mensen aan te vallen (gedoe tegen Loe bijvoorbeeld, was echt niet leuk) dan aan mensen die bijv. aan Esther vragen hoe het is of aan mensen die vragen of de test wel donker genoeg is voor de cyclusdag. Maar goed, dat kan aan mij liggen. Er zou al de helft minder geklets zijn als de vijandige beschuldigende berichtjes naar anderen achterwege zouden blijven. Maar goed, dat is mijn mening. Meiden: nog testjes?