Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 18

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Wauw wat een mooi plaatje. Ze lopen echt super mooi op:). De laatste is zeker duidelijker

2. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mooi he :D
    Nu opgedroogd ziet de laatste er nog beter uit!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Mooi hoor liefies !

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @liefjes als je kijkt naar test 2 en 4 dan test je om de 2 dagen dan zie je een duidelijke stijging dit is dus zeer positief en je bent harstikke zwanger

@panda aan de kerstnachtkluts zo te zien

@julia1984 heb je een foto van de test beetje lastig beoordelen zo

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden allemaal fijne feestdagen!! Hopelijk mag ik volgend jaar weer een mooi testje laten zien!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zit wel goed;)

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lov23, ook fijne dagen gewenst en hoop dat je snel weer een mooie test in handen hebt!

Alle positieve testers gefeliciteerd!

8. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne feestdagen allemaal! Dat het nieuwe jaar voor iedereen heel veel goeds mag brengen!!

Hier de echte bevestiging!

Bijgevoegde bestanden:

9. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Dames bedankt voor het meekijken. Vanmiddag weer een testje gedaan en deze was heel licht dus die van gisteravond was zeker positief. Gaan ons best nog maar even doen je weet het nooit anders in januari op naar de iui.

Iedereen fijne feestdagen.

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dames met de positieve testen, gefeliciteerd!!
    Dames met een positieve ovu test: doe jullie best!!
    Dames in de twijfel: hopelijksnel duidelijkheid.

Dames een hele fijne kerst toegewenst!!!

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Haha. Toch nog de bevestigingstest gedaan. :D. Mooie woorden. Geniet van je zwangerschap. :)

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoop voor je dat je de iui niet nodig hebt. Fijne feestdagen.

13. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Ik ben administratief medewerkster
    Provincie Groningen
    Ik heb vanavond (omdat ik me niet langer kon bedwingen) een kruidvat test gedaan. Zo eentje van 2 voor vijf euro. Nu staat er in het controlevakje een hele duidelijke roze streep. In het testvakje staat een heel licht roze streepje..... twijfel nu of ik morgenochtend nog een andere, duurdere test moet gaan doen. Wil ook geen dure testen verspillen. Heb echter de andere verpakking (van die goedkope) geopend om te zien of je een heel licht streepje ziet als de test nog niet gebruikt is en daar zie ik helemaal niks..... Maar in de gebruiksaanwijzing van de testjes staat dat er een duidelijke streep moet staan. Al hebben ze het wel over het verschil van sterkte van het HCG hormoon.....Zwanger?

14. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zou als ik jou was de geopende test morgen ochtend even doen en kijken of hij iets donkerder is ( of over 2 dagen )

donkerder betekent zwanger hoor.. en is de streep roze ? niet zwart of wit dan ziet het er positief uit..

kun je eventueel een foto plaatsen??

15. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hoi Fatimas. Bedankt voor je reactie. Het streepje is echt roze. Alleen een stuk lichter dan het streepje in het controle vakje. Maar zelfs m'n man ziet er een roze streepje en als het die het al ziet haha. Maar ik denk dat ik morgenvroeg twee testen ga doen. Urine opvangen en dan die geopende test doen (met het pipetje) omdat die toch gevoeliger schijnen te zijn dan die duurdere. En die duurdere ga ik dan ook meteen doen. En dan maar kijken wat er uit komt. Ik heb geprobeerd foto's te maken, maar valt niet mee. DSCN0465.jpg

DSCN0465.jpg

Bijgevoegde bestanden:

16. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hoi Fatimas. Bedankt voor je reactie. Het streepje is echt roze. Alleen een stuk lichter dan het streepje in het controle vakje. Maar zelfs m'n man ziet er een roze streepje en als het die het al ziet haha. Maar ik denk dat ik morgenvroeg twee testen ga doen. Urine opvangen en dan die geopende test doen (met het pipetje) omdat die toch gevoeliger schijnen te zijn dan die duurdere. En die duurdere ga ik dan ook meteen doen. En dan maar kijken wat er uit komt. Ik heb geprobeerd foto's te maken, maar valt niet mee. Bekijk bijlage 294467

Bekijk bijlage 294467

17. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Joyful: Gefeliciteerd! Hartstikke zwanger! Dat wordt colaatjes drinken met de feestdagen!!!!

18. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joyfull geeen twijfel mogelijk hoor.. super zwanger.. morgen die andere ook.. maae voor de twijfel hoeft het niet...

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Geen twijfel mogelijk meis. Je bent hartstikke zwanger. Je teststreep hoeft niet even donker te zijn als de controlestreep. Over een paar dagen waarschijnlijk wel maar dit is echt geen twijfelgeval. Gefeliciteerd. :)

20. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Wauw, bedankt voor jullie reacties. We zijn nog maar kort aan het oeffenen voor een tweede kindje en dan nu al raak.... pfff moet het nog even laten bezinken. M'n man vind het wel prettig als ik nog een extra testje doe, dus morgen toch maar doen :) Nogmaals, bedankt voor de lieve reacties

Deel Deze Pagina