Lief dank je!! Zag weer een hoop testjes.....gefeliciteerd meiden geniet er maar van! Heerlijk om zo de feestdagen in te gaan!
@liefde1987 daar kun je inderdaad ook niet omheen maar dat wil je ook niet natuurlijk super meid gefeliciteerd nog meer kerstcadeautjes vandaag ben harstikke benieuwd
@Liefde: Nogmaals gefeliciteerd mies! Hier bij doorlopen al streepje te ontdekken. Moeilijk op de foto te krijgen, maar makkelijker te zien dan vorige " valse" streepjes.
hoi meiden, ik ben helemaal nieuw met ovutesten en tempen dit is de eerste maand dat ik het doe. nu heb ik 21/22/23/24 en 25 december (vandaag dus )ovutesten gedaan, allemaal gedaan tussen 10.00 en 10.30 in de ochtend ik plas om 06.00 uur en om 08.00 dus de ovutesten zijn dan mijn 3e plas. mijn cyclus is tussen de 29 en 32 dagen en zit nu op dag 14 van mijn cyclus ik weet nu even niet of die van vandaag positief is of niet, ik zelf vind hem aardig in de buurt komen van de controlestreep, maar tegelijkertijd denk ik : wat als die test niet goed is hahah en de andere strepen ( controle streep ) zijn eens zo donker als de controle streep van vandaag... is dat wel goed ? dan ga ik twijfelen of mijn test niet gewoon een verkeerde is haha, maar wat denken jullie ?