Jemig Hey wat een reactie doe eens rustig! Je testen zijn niet duidelijk genoeg. Zet er eerst maar eens een foto op die niet zo wazig is. Lov bedoelt t niet verkeerd! Ik heb je foto bijgesneden en bewerkt. Streep is idd krom, niet goed doorgelopen. Sorry hartstikke negatief en ik kan t weten ben kampioen met dit soort test resultaten. Hie je foto.
Ik ben het eens met lov en Jane ik zie Idd dat de lijn scheef loopt En niet recht staat Binnenkort weer testen misshien staat de test wel scheef en is hij indd positief
Sorry maar ik vind de reacties van lov vaak nogal bot. En vaag of niet. Conclusie is dat er een streep stond binnen de 5 min. En ik heb de test hier voor me: de streep is recht. In ieder geval, ik kom hier niet om te ruziën of discussiëren Nog fijne kerst verder.
Jane ik zie hem ook spannend Love is gewoon eerlijk en zegt wat ze ziet. Ik zie ook dat de streep niet recht is, maar zie wel wat rose. Morgen nog eens testen
Rapunzel, heb je geen betere foto van de test? Ik kan er geen snarsje van maken aangezien de andere testen allemaal bewerkt zijn...dus dat schiet ook niet op....
Jij vraagt om te kijken naar je test. Als je er niet tegen kan dat er reacties komen die niet in jouw straatje passen moet je niets posten.
Jane op de testen onder elkaar zie ik op de onderste wel een streepje!!!! Hoop mee voor een kerstwonder voor je!!! Rapunzel ik kan niet heel duidelijk iets maken van je testen hopelijk snel een duidelijke test. En vind je reactie op Lov nogal bot! Ze zegt wat ze ziet en is daar duidelijk, dat het misschien niet is wat je wilt horen tjaa....... Hopelijk nog meer duidelijke kersttestjes!!!!!
@ rapunzzel: ik zie dan weer geen kromme/scheve streep maar ja wie ben ik haha. Blijkbaar zien anderen dat wel. Gewoon morgen of overmorgen weer testen, hopelijk is het dan duidelijker!
hmm op de foto die jane heeft bewerkt van rapunzel lijkt de streep idd niet recht te staan kun je er niet een paar druppels water indoen, en lieve mensen het is kerst kunnen we aub iets vriendelijker zijn al is het alleen vandaag en morgen
Volledig mee eens : iedereen moet zijn mening kunnen zeggen en dat geldt voor iedereen hier. Het is wel een mes dat aan twee kanten snijdt (cfr mijn eigen ervaringen hier) en dit is dus helemaal geen reactie op Rapunzzel. Rapunzel, ik vind je foto niet zo duidelijk; is die met een fotocamera genomen; dan moet je hem op digitale macro zetten (een tip voor velen hier). Ik zie wel een tweede roze streep, maar kan echt niet zien of die scheef loopt op deze foto. Voor mij staat er gewoon een lichte tweede streep. Hopen dat die duidelijker wordt.
Jeetje mensen, doe eens wat aardiger naar elkaar! Dit slaat nergens op! En meiden: Roze=Roze! Streepje kan best scheef op de test zijn beland in de fabriek hoor. Als die al scheef is. Rapunzel, ik zou morgen even proberen een testpoint te doen van de etos, die is iets gevoeliger en geeft mooiere strepen dan die van de kruidvat. Die van de kruidvat is de laatste tijd wat negatief in t nieuws
Ik snap niet waarom jij zo reageert? Jane.. Ik reageer op lov, bemoei je lekker met je eigen negatieve testen aub
Rapunzel trek je er nix van aan... ik hoop dat de streep snel donkerder wordt... wanneer ga jeweer een test doen?
Jemig doe es ff lekker normaal. Ik zeg alleen wat ik zie en vind, is een algemeen forum. En iemand een trap na geven is totaal niet nodig, ik geloof dat ik de afgelopen JAREN genoeg op mijn bordje heb gehad. Maar goed ik spreek je misschien nog wel een keer nadat jij hebt meegemaakt wat ik heb meegemaakt maar dat gun ik niemand. Maar als je al zo lang bezig bent, misschien toch eens naar t ziekenhuis gaan? Wellicht is 1 van jullie niet vruchtbaar?
Kappen nou Grrrrrrr Vrede op aarde , vrede op aarde....... Jingle bells , jingle bells Heb geen zin om op 2e kerst ochtend gelijk dit gekat te lezen. Hebben jullie verder nog wat te melden aan elkaar , doe dat dan via PB aub
Nou volledig mee eens Lara! Dit gaat wel de hele trieste kant op! Iedereen mag hier haar testjes showen daar is het immers voor...en persoonlijke vetes kan je heeeeel goed via PB doen! Zijn er nog mooie kerstbaby's gemaakt?!
Ik ben t met jullie eens. Zal straks ff foto posten heb weer een streepje volgens mij duidelijker als gister. Kan alleen nu nog geen foto maken is nog te donker voor mijn tel. Zag het igg nog tijdens t doorlopen. Word nu wel erg spannend..