Nee me ei is al geweest zoals jij toen ook had gezien op zondagmiddag in deze topic. Ik heb dinsdag , woensdag en donderdag niet meer getest... Maar heb jij dat ook dat die streep donker blijft na je eisprong? Die van mij is normaal heel licht na mijn eisprong..
Sorry maar waarom doe je dan een ovutest na je ei? Als je hoopt op een teken van zwangerschap zal ik je helaas teleurstellen. Ik had zelfs op nod posi ovutesten maar toch echt niet zwanger!
een ei springt niet altijd, wanneer je ei wil gaan springen word je lh hoger, soms is dit niet genoeg en springt je ei dus niet, maar soms probeert je ei het een week later nog een keer het zou dus best kunnen dat je testen weer opnieuw positief uit gaan slaan, of je ei werkelijk gesprongen is weet je pas door te tempen, een ovulatietest zegt dus alleen wanneer er KANS is op een eisprong, de temp zegt of er ook werkelijk een eisprong heeft plaats gevonden, hoe en wat weet ik allemaal niet hoor,dit is voor mij ook maar de eerste keer, ik heb netjes mijn temp bijgehouden en in combi met de ovutesten weet ik dus dat mijn ei wel is gesprongen. maar dit is wat ik op internet lees
@laura zou toch een zwangerschapstest doen 3 dagen voor nod kan je wel al positief testen spannend @nanette sorry ik zie helemaal niets edit zie dat je menstruatie is gekomen bah klote hoop dat je snel zwanger bent meis @lv83 ik zie hem wel gefeliciteerd meis @mamadaisy die is positief hoor meis ik zeg gefeliciteerd
Gebruik nooit ovutesten heb ze nu wel maar mijn hcg is nog hoog dus kan ze nog niet gebruiken. Maar daarom moet je ook doortesten na zo'n posi test dan kun je zien of je ei al is geweest testen worden dan weer lichter ... Het kan ook zo zijn dat ze een paar dagen duidelijk blijven dan moet je ei nog komen.
hoi nannet , ik heb precies het zelfde mijn nod is 30/31 en sinds gisteren had ik een beetje roze bij afvegen en had toen ob in gedaan nou die was schoon en nu net had ik wel iets op de ob en bij afvegen weer niets maar ook niet in de urine maar heb ook geen krampen meestal heb ik op ongi dag krampen maar het is ook nog 2a3 dagen te vroeg pppffff raar zo weet zelf niet of ik een test zal dioen jah of nee of gewoon af zal wachen
Hallo allemaal, Na lange twijfel (en dus veel te vroeg) al een testje er tegenaan gedaan! Mijn NOD is rond 1 a 2 januari, maar ik voel me anders! Na vijf minuten verscheen dit op de kv2v5 test: Mijn ovulatie was rond 19 december, getest met ovulatietests. (ik zit dus nu op dag 30 van 35) Wat denken jullie? Wil overmorgen of 31 december weer een test doen.....
@eitje85: Ik zie wel iets maar kan niet zien of het een indroogstreepje is? Maar je hebt je NOD pas over 6 dagen? Dan test je nog wel veel te vroeg hoor
Waarom wacht je niet met testen tot je NOD? Dan heb je een betrouwbare uitslag,nu maak je je alleen maar onzeker lijkt mij. Ik heb juist gewacht met testen tot ik een paar dagen overtijd was. Snap dat dat lastig is hoor! Weet er alles van als je heel graag zwanger wilt worden en je moet wachten. Gaat het jullie eerste kindje worden?
Ik zie wel een streepje. Maar is ie wel roze? Je nod is over6 dagen. Zou nog ff paar dagen wachten me testen. Moet zelf ook nog 6 dagen. Pppffffff laten we hopen op een mooie tweede streep
Gefeliciteerd zwangere dames!! @ eitje; ik zie 'm ook. En ik snap je heel goed, ik heb me suf getest toen ik zwanger probeerde te worden. Je hebt er alleen zo weinig aan nu want het is natuurlijk een héél licht streepje en het is nog heel pril als je daadwerkelijk zwanger bent. Ik hoop voor je dat het echt zo is en dat je over een dag of 5 een knaltest in handen hebt!
Ja de eerste en ik wil te graag hihi! Heb vroeg getest omdat mn buik zo aan het rommelen is en met vlagen soort van misselijk ben....maar inderdaad geduld....alleen dat heb ik niet altijd!