@eitje, ik zie hem hoor. Maar waarom wordt er nu zo moeilijk gedaan hier dat ze eerder heeft getest? Dat doen toch vele met haar? En ze zit 3 a 4 dagen voor NOD en niet 6.... ik vind het hoopvol, over 2 dagen nog eens testen. Wie weet ga je lekker zwanger het nieuwe jaar in! @Spitsmuis, gefeliciteerd!
gefeliciteerd aan alle positieve test dames en de negatieve testjes helaas duimen dat 2013 jullie jaar gaat worden . !!
dames even een vraagje .. 5 januarie is mijn NOD . nu zou ik heeel graag willen weten of ik zwangr het nieuwe jaar in ga en zou graag 31 december willen testen . is dit veel te vroeg of zou ik gewoon een testje kunnen wagen { heb vroege en gewoone testen van zwangerenkids
mama ikke, je kunt uiteraard proberen om te testen! Maar als je dan nega test is de kans nog aanwezig dat je wel zwanger bent!!
Je kan een poging wagen meis. Alleen als ie negatief is heb je nog geen 100% zekerheid. Ga je wat leuks doen met o&n? Ik ga ook de 31 ste testje wagen. 3 dagen voor nod. Duim voor je
Hoi meiden, Hier weer een positieve ovu-test Ik hoop hierna eindelijk een positieve zwangerschapstest te kunnen plaatsen.... Mijn NOD is waarschijnlijk 9 januari (mijn verjaardag), mooier cadeau kan ik mij niet bedenken... Zwangere, gefeliciteerd!!! Liefs, Zoë
Thanks ja vanavond weer aan de klus (ml voelt zich alleen niet lekker, beetje grieperig ) Maar hij heeft altijd wel zin, dus dat komt wel goed
eitje ziet er goed uit spannend hoop dat je snel een knaller krijgt. Spitsmuis gefeliciteerd wat een mooie test! Zoe ik weet wat jij vandaag gaat doen Hopen over 2 weken een mooie positieve test.
Gefeliciteerd spitsmuis! Zoe, wat een knaller! Wat een mooi verjaardagscadeau zou dat zijn, even een mailtje sturen naar moeder natuur met je wens . Succes!
Zie mijn banner.. ook veel te vroeg maar het kan dus wel. Mijn NOD is ook 2 januari.. Hopen dat ie blijft plakken!
Ik zie hem ook op de iPad goed, voorzichtig gefeliciteerd. Voor jou niet met het woord voorzichtig maar gewoon duidelijk gefeliciteerd.
Ja echt een knaller he, streep stond er meteen toen hij doorliep... Haha ja zal ik doen! Heb jij het adres?