Gefeliciteerd posi testers! @hier nog en testje van moeders voor moeders, knaltest! Mag ook werk, voel me beroerddd!!
Haha die heb ik dus al gedaan en die was negatief en nog te vroeg. Maar dit is pas mijn 2e ronde na mijn mk dus ben uitgegaan van de 30 dagen uit de eerste ronde. Aan de hand van de ovulatietesten en temperturen weet ik dat ik dag 19 / 20 de eisprong had dus daarmee is ook mijn nod een beetje opgeschoven naar van 31 dec naar 4 jan. Ik test 10 dpo elke zwangerschap wel positief als ik zwanger ben dus wou de 31e zowiezo nog een testje wagen. Ik hou jullie op de hoogte xx
Iedereen bedankt voor de lieve woorden.. Ik ga geen testje doen, geloof dt het gewoon mijn menstruatie gaat worden. Verlie gestaag wat bloed...
Hallo dames, Deze test heb ik vanmiddag gedaan... Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is. De foto staat ook in mijn fotoalbum. Eigenlijk had ik pas 12 januari ongesteld moeten worden, maar voelde me de laatste dagen zo vreemd... Mijn ovulatie is ook heel vroeg geweest deze periode. Nu hoop ik dat de baby blijft plakken!!! XXX
14 (maar volgens mij 13) dpo. Supervaag, maar in het écht wèl zichtbaar. Weet klachten, kramp ook en normaalgesproken een lf van 13 dagen. Maak ik nog kans ? Heb er ook nog in grijstinten en negatief
Thanks allemaal! Ik was ook helemaal verrast dat mijn test op de NOD zo knalde! Vorige zwangerschap (die in mk eindigde) was t nog echt een tuurtest op de NOD. Ik ben zo blij!!!
In je fotoalbum zie ik een duidelijke streep. Gefeliciteerd. 12 Jan je nod kan bijna niet. Of je bent een mega hcg bommetje
Ik zie helaas nog niks. Vaak zie je het op de foto ook minder goed. Maar hoop voor je dat je snel een duidelijke test hebt Je temperatuur is iig nog mooi hoog. Dus kan zeker nog.
Hahaha, ja mijn man en ik zitten ons ook al te verbazen! Het is onwerkelijk, dus ik test maandag nog een x...
Je weet toch wel hopelijk dat je LF tussen de 12 en 14 dagen is he? Kan een dagje verschillen.. Maar zoveel echt niet lieve schat..
Tsja ik weet hoe het normaal gesproken werkt... Alleen had ik mijn ei deze maand supervroeg, 8 dagen na ongi. Ik ga er vooralsnog vanuit dat deze periode gewoon een erg korte cyclus was. . XXX
@Twinkle ik hoop natuurlijk voor jou dat dit een zwangerschap betekent, maar het is ook meermalen voorgekomen dat deze test op LH reageert en dat dus je ei er aan komt. Niet om je uit je droom te halen natuurlijk, want de kans is groter dat het gewoon een zwangerschap is!
Twinkle, vind je test duidelijk hoor! Vind hem te duidelijk om op een ei te reageren. Gefeliciteerd! Liefs