Zou allemaal van geen belang zijn als de man geen vruchtbaarheidsproblemen heeft. Elke dag in de vruchtbare periode zou gewoon beter zijn indien er geen problemen zijn met het sperma.
Dank jullie wel!! Kan het zelf nog niet zo bevatten.. Zit nu twee dagen voor nod dus hoop dat hij overmorgen duidelijker is! Heb ook een flinke griep te pakken, zou dat kwaad kunnen??
Pff ik kan wel huilen Zo bizar dat ik nu degene ben die gefeliciteerd word.. En al zo snel! Dit is pas de tweede ronde. Zometeen moet ik naar de huisarts omdat ik waarschijnlijk keelontsteking heb.. En hij gaat dan gelijk een urinetest doen om mijn zwangerschap te bevestigen. Dat is wel een heel fijn gevoel! Pas als ik die bevestiging heb en ik over twee dagen hopelijk een duidelijke test heb durf ik het te gaan geloven denk ik...
Gefeliciteerd. Maar hou er ajb rekening mee dat de test bij de ha negatief kan zijn. Ik had bij Noah* een duidelijke positieve kv maar bij ha negatief getest. Veel praktijken werken met ongevoelige testen vanaf hcg50.
Idd wat Lydia ook zegt. Teste thuis positief bij ha negatief en de volgende ochtend met cb digitaal positief.
Oke.. Want de test die ik zelf gedaan heb is wel positief toch? Tenminste, het streepje was er duidelijk
O ja ze hadden bij mij blied afgenomen, op dag bij ha negatief en kv positief had ik een waarde van hcg22 in mijn bloed.