Gaat lekker hier zeg, wat een boel HcG Proficiat weer voor alle nieuwe zwangeren! Ik zie enkel positieve tests voorbij komen
FF snel een antwoord, later ga ik alles bij lezen Daar heb ik wel even voor nodig zo te zien.... Dank jullie allemaal!! Voor alle testers die positief hebben getest; GEFELICITEERD!!! Voor mij is het spannend.... mijn vriend is nog niet thuis, zit in buitenland voor werk. Komt dit weekend weer thuis... Wl het niet per telefoon vertellen dus wachten is de beste optie... Oeehhhh... nu eerst even eten en dan verder lezen
Anne, proficiat met de dikke knalstreep! Marjon, die banner klopt (helaas) wel. Baby'tje wordt 8 maandjes. Dit was niet gepland en heb er dus 4 (wel gepland). Ben voordien steeds zwanger geworden met Clomid en Pregnyl en nu was mijn cyclus pas opgestart (met dit resultaat.) Ik had andere plannen voor volgend jaar, maar ja. Mich, hoe kan dat nu? Die streep stond er toch! Redhead, ik zie 'em donkerder worden.
mich klote zeg!! ik heb veeel streepjes voorbij zien komen!!! feli! chakake ik wist het mooie test zeg
Chachake mooie test hoor! Redhead, die lopen mooi op! (zo zien die van mij er ook uit) Mich, he wat jammer Onzekerheid, oh wat spannend dat je nog moet wachten met het vertellen. Dat lijkt mij zeer lastig haha. Maar tegen die tijd heb je wel echt een hele mooie knaltest te laten zien of een CB met indicator
HIerbij zoals beloofd mijn testtjes. De bovenste is van gisteren de onderste van vanavond, had eigenlijk pas morgenochtend gemoeten, maar ik kon het niet laten . Hij wordt wel iets duidelijker. Ik ben alleen niet zo goed in testjes goed op de foto krijgen ben ik achter. In het echt zien ze er beter uit geloof ik...