Jane, kun jij gezien je geschiedenis niet eerder terecht voor een echo bij de gyn? Ik heb al een echo gehad bij 5weken en 4dagen. En morgen mag ik weer, dan ben ik 7 weken en 2dagen.
Ik denk t niet, eerst was t pas de 22e, heb al gebeld en nu mag ik de 16e dan ben ik 6+4, controle is ook in ons "streekziekenhuis". De tp en punctie was in het UMC en de rest in mijn eigen ziekenhuis.
Zien jullie wat ik zie? In het echt is het streepje duidelijker. Zou zo'n fijn begin van 2013 zijn! Bekijk bijlage 295632 Bekijk bijlage 295633
Jane ze worden idd donkerder hoor.. Maar dat jij niet eerder en echo krijgt vindt ik maar vreemd hoor. Gewoon bellen en zeggen dat je je zorgen maakt...kijken of het in de bm zit kunnen ze toch al vroeg?
Wauw wat een heerlijk gevoel dat hij nu al zoveel meer zichtbaar is dan gisteren... Het besef begint te komen!
@koetje, ik zie m hoor! Iedereen de beste wensen voor 2013! Dat we met zn allen maar veel baby's mogen krijgen dit jaar... Dit was mijn test van vanmorgen, 1 dag voor NOD.
@ Jane, mijn tests met ochtendurine knallen ook niet, ik moet later op de dag testen. Ik vind de jouwe wel echt donkerder worden hoor...
Ja nu hij wat verder gedroogd is zie ik ook dat hij duidelijker is. Heb nog 2 kvtjes liggen maar die laat ik nu maar even liggen. Wil alleen nog wel een 3+ hebben en dan is t goed zo. Ik ben hartstikke zwanger en hoe dan ook t voelt goed en ik zal vertrouwen moeten gaan krijgen in mijn lichaam. Dat is dus direct een van de goede voornemens van 2013.