Hahahaha, dat heb ik dus ook gehad! 3x stond er zwanger echt een onwerkelijk gevoel.. Vandaag ga ik cb met weekindicatie kopen. Voor een extra extra bevestiging! Spannend.. Mijn streepjes blijven ook heeeel licht roze.
Hij wordt steeds wat duidelijker Honey dus ziet er volgens mij goed uit. En dat na zo'n lange tijd, gefeliciteerd!!!
@jane verstandig meis lekker genieten van het kleine eskimootje @marleen96 dat is een pennestreep helaas is dat negatief de teststreep moet net zo dik zijn als de controlestreep hoop dat je gewoon vroeg heb getest @denise1605 super meis idd stoppen met testen je bent harstikke zwanger gefeliciteerddddd @linnepinna ik twijfel ook ene seconde denk ik ja andere seconde nee toch niet hopenlijk over 2 dagen duidelijker @honey23 super meis gefeliciteerddd
Dat is het alleen niet , hij verscheen binnen de 5 min. Het is wel een oudere test, ik heb voor de foto is gemaakt er nog water over gegooid. Ik heb er ook 1 gemaakt na de 5 minuten en die ziet er eender uit. Maarja zowiezo is die negatief ik wou hem alleen plaatsen omdat ik altijd deze lijnen krijg voor nod als ik niet zwanger ben.
@laura: dan ken ik je een handje geven ik pies elke maand streepjes.. maakt niet uit welke test ik neem... alleen op predictor krijg ik dus geen streepjes terwijl die het vaakst vals positief zijn
Ik had nog 2 testen liggen en heb een digitale gehaald. Een digitale doe ik altijd,gewoon voor de leuk haha. En dit zijn ze dan,van vandaag. Wist natuur Ijk al wel dat ik zwanger ben maar extra bevestiging is altijd leuk. En geluk delen is ook leuk