Lees hier ook weer verschillende meningen over. Op ander forum las ik dat het wel positief is ook al zie je een penstreep! Zie zelf, zeker in het echt, wel die penstreep maar op de foto is dat moeilijk vast te leggen. Maar test over aantal dagen weer!
Ok, wel vreemd dan dat overal wat anders staat. Volgende keer maar andere test gebruiken dan. Bedank voor het kijken! En succes allemaal dames!
Ja soms willen vrouwen het graag dat de test positief is en maken ze dit ervan. Je kan beter de kruidvat 2 voor 5 euro gebruiken
Ik zie ook niks, en penstreep is idd negatief. Ik heb zelf ook al s gehad en toch echt niet zwanger... Ik zou ook een andere doen bv kruidvat of een dipstick ofzo.
Ja dan ook geen ovutesten meer doen hihihi.... Kom op je wilt toch weten waar je aan toe bent......testen hoor....ko t goed....
Ik heb zelf ook met cb plus getest, er staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat de streep van dezelfde dikte moet zijn. Even donker weer niet dus. Zal zo wel even een foto posten ter vergelijking.
inge ik zie wel een pennestreep maar nog dunner dan dat, met veel gekantel. Ik zou morgen even één van de kv of etos doen. liefvlindertje kom op we zitten te wachten durf!!
@hopefull ik hoef hem niet in negatief te zien ik meen een heeeeel licht streepje te zien spannend meis @suusenson gefeliciteerd meis die zijn idd positief spannend joh @liefvlindertje meis je maakt jezelf helemaal gek zo, idd laat die ovutestjes en hup een zw test die kun je makkelijk doen 3 dagen voor NOD @hippo89 woow wat een stijging zeg harstikke zwanger gefeliciteerd meis @ing49824 sorry maar ik zie niets hoop dat je nog te vroeg bent
Ing49824 ik zie wel een heel licht streepje als ik mijn laptop kantel, maar hij is te dun. Hoeveel dagen voor of na je Nod zit je nu? Ik zou kruidvat 2 voor 5 halen of bij de etos testpoint 2 voor 5 (vind deze zelfs beter dan kruidvat). Suusenson, gefeliciteerd die zijn positief, Liefvlindertje, het wordt tijd voor een echte test Hippo gefeliciteerd!
Dankje ! Ben helemaal blij ! Moet moeite doen om het niet van de daken te schreeuwen haha Liefvlindertje ben het met de rest eens doe een zwangerschaps test ! Nu zie je wel streepjes maar niet op de juiste test dus schiet je niets mee op die ovu testen zijn zo positief dat ik eigenlijk wel verwacht dat de zw test positief is meid
Ben nu nog op school maar denk dat ik eerder naar huis ga pffff ben te zenuwachtig om me te concentreren...
hoi, hier weer een tuurderstestjeee vandaag getest net met ochtend urine 10 dpo. In het echt is de streep duidelijker. liefsx
Ik zie m! Doe er eens wat druppels water in.....gewoon zoals je de urine erin hebt gedaan....dan is ie wat minder geel