Hihi nee... Nou eerst afwachten of je niet ongi wordt dit zegt nog niks....is alleen bizar dat je ovu zo positief zijn...
Nee weet dat t niks zeg maar voor mij is t gewoon klaar nu, afgesloten en hopen op de duivels zie t echt ff niet meer zitten pfff Sorry voor mn geklaag
heh liefvlindertje, ik zou toch HA bellen ivm die posi ovu testen hoor. T is toch vet raar dat je die wel positief test??? Sterkte...
@jen en wat zou de HA moeten doen dan.....ik zou alsmi haar was even afwachten en kijken wat er gebeurt... Ik ben ook beneiuwd maar t ziet er goed uit....als het maar zakt!
Neej ok... maar ze zit op ronde 8, en tjah als je continu positieve ovu testjes hebt.. wordt je er ook niet wijzer van. Maja dat was gewoon aardig misschien naief gedacht van me.... Heb er ook geen ervaring mee...
Ik denk vaak aan je, als ik je berichten lees, maar ik kan nooit de woorden vinden. Ik vind het zo erg wat je heb mee gemaakt. Maar ik hoop echt dat de HCG minder word in je lichaam, zodat je dit ook een plekje kunt geven.
Dit is mijn eerste ronde met zoveel positieve ovulatietesten hoor, in mij. Vorige rondes maar 1 positieve ovutest gehad ..... Baal echt als een stekker
Dank je lief....ik wil het idd ook graag een plekje geven Nou je kan nog gewoon zwanger zijn hè....niet de hoop opgeven...even afwachten lieverd.
Dat probeer ik ook, maar ik wil geen valse hoop Meis ik hoop echt van harte dat de hcg snel weg is uit je lichaam en dat je snel opnieuw zwanger mag worden en dat je dan uiteraard een mooie dikke plakbeeb hebt xxxx
Nee snap ik....nuchter blijven is ook goed....de kans is er maar je kan ook ongi worden Dank je lieverd!
Nieuwe zwangere gefeliciteerd. @Lov hij is zeker lichter, goed nieuws hopelijk snel omo wit meis, kunnen jullie het een plekje geven en op naar die plakker. Liefvlindertje maar geef nog niet op hoor, t kan nog steeds!