Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 18

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Redhead! Ik zag hem bij de 1e test al, maar nu is het helemaal duidelijk. Gefeliciteerd!!! :D

Leonizzie: Hele mooie testjes, gefeli!

Lely, ik zag helaas ook geen streepje. Misschien volgende keer de foto met flits maken? Sterkte en hopelijk brengt de kerstman je wel een mooi 2e streepje!

Sorry Baby, ik zie hem niet :).

Chachake, mooie lijntjes! Laat je niet gek maken door het verschil in intensiteit. Lees mijn egoberichtje zo maar...

Laura, op de bovenste test zie ik wel een lijntje. Hoe is die test nadat hij opgedroogd is?

Annabeth, geniet ervan!

Smurfin, ik zie hem!

Ego: gisteren heb ik 2 testjes gedaan die allebei lichter waren dan die van eergisteren. Dus paniek in de tent. Gelukkig heb ik heel lieve digi-dinnetjes (thanks to zp:p) die me moed hebben ingepraat. Want ik was er echt van overtuigd dat het vruchtje gestopt was met groeien. Maar ze vertelden me dat hcg kan schommelen, dat sommige vrouwen nooit knal testen hebben en toch een kind op de wereld testen. Uiteraard kan het ook verkeerd gaan, maar dus niet persé. Vandaag op nod weer een duidelijker streepje, dus ik ben weer happy :D. Morgen is het officieel volgens het ziekenhuis. Dus nog 1 dagje in spanning. Ik doe er nog een fotootje bij. Nr. 4 is van vandaag...

Bijgevoegde bestanden:

2. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Die lijkt mij ook erg duidelijk gefelicteerd!!!!!!

3. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hij is harstikke positief!!! :D Gelukkig ben je nu gerust gesteld, in spanning zitten is alles behalve leuk!! Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

zit wel goed volgens mij;)

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Danitcha heel duidelijk, gefeliciteerd!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Danitcha, gefeliciteerd!!

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smurfin en Danitcha.. Gefeliciteerd!

En de rest natuurlijk ook met een positieve test.

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    supermooi :D hartstikke zwanger, hoop zo dat het een goede zwangerschap voor je wordt

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hm.. ik zou hier, gezien mijn ervaringen in de vorige rondes, niet blij van worden...
    máár ik hoor vaker van mensen dat ze 's middags veel donkerder testen dan 's ochtends en met 1 dag verschil hoeft het hcg nog niet veel hoger te zijn, dus hoop voor je dat hij toch duidelijker gaat worden

10. marleen96

marleen96 Niet meer actief

Hier net wezen bloedprikken. Eind van de middag uitslag. Dus ben benieuwd.

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Smurffin mooi! :) op naar een knaltest

@Esther hopelijk is de test snel weer wit (sorry, raar om te zeggen eigenlijk) en kunnen jullie weer verder..
    heb je er lichamelijk nu veel last van n.a.v. de operatie?
    nogmaals sterkte!

@Danitcha de laatste is idd mooi donkerder :) eigenlijk kan je sowieso beter om de dag testen ipv elke dag, om het beter te vergelijken

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Spannend Marleen

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ros, dank je wel. Klinkt ook raar om blij te worden van een witte test.
    Ja ik heb vooral heel veel last van de nasleep van de narcose. Inmiddels hart, longen etc getest en op trombose en alles was helemaal goed. Wat ik nu voel is dus echt pure narcose nog, heel duizelig, extreem moe etc.

Dank je wel voor het vragen.

14. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Spannend hoor ben benieuwd wat er uitkomt

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Jammer dat zp geen "like" knop heeft, want ik word blij van jullie reacties!!!

Spannend Marleen, ik duim voor je. Een vriendin van mij heeft een gezonde dochter en zelfs nooit een positieve test gehad...

16. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Feli nieuw zwangere

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Feli nieuwe zwangeren

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Marleen en Annebeth al hier geweest met een uitslag???

19. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik ben terug uit het ziekenhuis. Zag zelf niet echt iets maar volgens de VK is het goed. Er zit een zwart rondje van (afhankelijk van de meting) 6 tot 8 millimeter. Dat zou het vruchtzakje moeten zijn. De VK meende ook dat ze er iets wits in zag, maar ik kon 't niet goed zien (zat ook verder weg en ben niet zo geoefend op echo's turen... iets voor een nieuwe topic? ;)).

In elk geval: het kindje lijkt op de goede plaats te gaan groeien. 11 december mag ik terug voor een tweede. Dan ben ik 6w6d dus dan zou er een hartje te zien moeten zijn. SPANNEND!!!

20. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hihi voor de tuur-fans gooi ik 'm er ook maar even in: de echo met 5 weken (5w2d denk ik zelf, kan 1 of 2 dagen korter zijn). Je ziet een zwarte vruchtzak (het 'witte' is baarmoederslijmvlies) en in de zwarte vruchtzak zou een yolksac te zien moeten zijn (een soort zeepbelletje die aan de kant geplakt zit). Volgens de VK zit ie onderin/linksonderin. Turen is welkom. ;)

Bijgevoegde bestanden:

• echo5w.jpg
      echo5w.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      26

Deel Deze Pagina