Ik heb nog geen 3 minuten na de test al mn sigaretten in de vuilnisbak gegooid en ik maal er niet meer naar, terwijl ik nu echt wel een pakje per dag rookte. Ik snap die rokende zwangere vrouwen niet hoor, als zo'n wolk van een baby in je buik niet genoeg reden is om te stoppen, wat is dan wel een motivatie? Het doet me echt niets als mensen voor mn neus staan te roken, ik ben gestopt. Punt.
Haha ben het helemaal met je eens hoor. De streepjes zijn echt zo licht van kleur! Mocht ik de volgende ronde weer nieuwe ovutesten nodig hebben ga ik zeker een ander merk kopen. We hebben gister al geklust, maar vandaag voor de zekerheid dan ook nog maar even haha. En ik blijf gewoon even doortesten want ja je weet maar nooit met deze testen
Uitslag was niet zwanger. Waarschijnlijk de hormonen een beetje van slag. Dus het wordt afwachten.. denk dat ik maar weer ga beginnen met temperaturen. Bij de eerste ook gedaan. .
gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Hier is de ongi nog niet doorgebroken.. dus we wachten nog maar weer af Zodra ik een vage test heb zal ik hem plaatsen. Tot nu toe wit
@love23 spannend wanneer ga je weer testen @smurffin ik zie licht iets @danitscha mooie stijging in je hcg gaaf hoor @annabeth zo zag mijn echo er ook precies hetzelfde uit en inmiddels 27 weken dus superrrr meid @miek ik zie hem ook spannend op naar een knaller @kim prachtig rijtje idd daar is dan je knaller @marleen balen meis zolang overtijd gek van te worden
binnen 15 min stond dit er. maat wel teveel naar rechts in het testvenster. het is roze/paars. een gewone predictor en niet de early Bekijk bijlage 289522 Bekijk bijlage 289523
Ik zie wel iets maar doe liever een ander testje misschien al de cb met indicator? Die is erg gevoelig.
gelukkig dat jullie nega zeggen omdat hij paars is begon ik te twijfelen. maar eigenlijk kan het niet want ik slik de pil al maanden door tnx meiden