dames kijk!!!!!!! had het helemaal niet verwacht omdat ik "ongesteld" ben geweest 2,5-3 dagen. heel licht bruinverlies 11 dagen na eisprong. aanleiding van testen was dat een biertje gezellig voor de openhaard me totaaaaal niet smaakte, voor de gein toen maar een testje gedaan meer zo van 'het zal toch niet?' volgens mij zal het wel?! toch?? zo happy!
Jaaaaa, eulaila!!! Hier zie ik je foto wel!!!! En de streep ook, hoor!!! Super!! Ik zeg ZWANGER!!! Goede nacht!!
Eulalia, gefeliciteerd! Hier maak ik me een beetje zorgen, heb zojuist een testpoint gedaan, en die streep komt nog niet in de buurt van dat van gisteren.. Ik wacht nog even tot hij droog is dan plaats ik m hier. (misschien moet ie nog donkerder worden, maar ik kan me niet herinneren dat ik gisteren zo lang heb zitten wachten..)
Kim niet meteen in paniek had je gisteren hetzelfde merk gebruikt? En hetzelfde moment? In het begin verschilt het nog wel eens. Heb je zo een foto dan kunnen we mee kijken.
Dames, ik heb nu 10 minuten gewacht, en ik ben toch wel een beetje in paniek. Toevallig moet ik om half 10 bij de huisarts zijn. Stond ook helemaal niet misselijk op, wel een bloedneus, dat dan weer wel.
Hmm wel gek dat hij zo licht is .. De HA zal waarschijnlijk zeggen ( hoe shit ook) dat je Moet afwachten .. Ik zou om 17.00 en anders morgen weer testen .. Xx
Ze hier weer mooie testjes voorbij komen! Kim succes bij de huisarts, hopelijk nemen ze even bloed af! En idd om 17 u weer even opnieuw testen, met een zelfde test.. Lov succes vandaag!!
Gezien de rest van je testen zou ik zeggen dat je s morgens een lichter streepje hebt dan s middags. Ik zou vanmiddag rond 17.00u nog een keer testen en die dan vergelijken. succes en duim voor je
Ik hoop t maar, maar het verschil is zo groot, dat ik me wel heel erg zorgen maak. Het kan toch niet goed zijn als deze test verdorie nog lichter is dan de eerste K2v5?? Ik ben ook niet misselijk.. Dat valt me op..