Kim nog even de moed er in houden en vanmiddag testen. Het lijkt mij sterk dat hij gister zo donker was en dat het in minder dan 24 uur tijd zo is afgenomen. Enne kwaaltjes komen en gaan.
Rogijuli ik zie iets maar vraag me af of het betrouwbaar is. Ik zou een andere test proberen. Lotte gefeliciteerd!
Kim geen paniek, ik heb u er zelfde ochtends bijna nega testen middags knal positief!!!! Dus test vanmiddag rond het tijdstip van de andere middagen eens? Kijken wat hij dan doet
Huh dit is gek! Niet misselijk opstaan zegt niks, maar 't is wel apart dat die streep opeens zoveel lichter is. Misschien mag je hcg prikken? Sterke met de onzekerheid...
Kom net bij de huisarts vandaan.. Ze zegt dat die test nooit zo licht kan zijn ookal was t mis gegaan.. HcG van gisteren is 267. Volgende week maar weer HcG prikken.. Ze zei dat ik moest stoppen met testen en dat ik gewoon zwanger ben.. Maar ergens voel ik me toch niet zo gerust. Ga vanmiddag weer testen.. Hopelijk is ie dan donkerder.
JOEPIE!!! Wat een geruststelling!!! En een hcg van 267 als je nog maar net 4 weken zwanger bent, is HOOG. Hartstikke goed. Top! Ik las in de bijsluiter van CB Digital dat HCG in het begin erg kan schommelen, dus misschien is dat gewoon aan de hand? Doe vanmiddag nog maar eens een testje, wedden dat die donkerder is? En dan daarna stoppen met testen. Hihi.
Je hcg waarde is mooi voor 4 weken hoor!!! Bij mijnen miskraam was dat maar 37, ik moet wel zeggen dat je moedergevoel vaak wel boekdelen spreekt, de keren dat het hier niet goed ging kwam dat overeen met mijn gevoel!! Vanmiddag nog eens testen kijken wat hij dan doet. Succes!!! Overigens mocht je behoorlijk wat testen hebben liggen zou je ook je tweede urine kunnen gebruiken, die was bij mij altijd onkerder rond een uur of 10 à 11! Succes
Ik heb een hele kast vol.. Test gewoon bij iedere plasbeurt.. Ben al zo ontzettend lang bezig.. Mn moedergevoel.. Dies dubbel.. Zie t wel en ergens ook niet.. Niet die overtuiging die ik bij Mn zoon had.
Ik denk toch echt dat je naar je huisarts moet luisteren pop.. Je maakt je zelf alleen maar gek door elke dag te gaan testen. Je bent zwanger punt.. De test kan de ene keer lichter zijn dan de andere keer.. Laat het en geniet voor nu. Ik begrijp dat er angsten zijn dat het mis kan gaan, die heb ik ook. Ik ben ook lang bezig geweest, net als vele meiden hier. Maar als het mis gaat kan je er toch weinig aan doen.. Dus laat het testen nou en ga lekker genieten van al die verschrikkelijke zwangerschapssymtomen die komen gaan..