Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 18

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    chachake, als ik kantel lijk ik op de onderste iets vaags rozigs te zien maar ik vind het niet echt heel duidelijk.
    spannend!

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Thanks voor je info. Heb zelfs 3 x getest op 1 dag. Om 12 uur, 18 uur en 24 uur en de volgende dag weer om 12 uur. Heel vaag. Zewaren bijna even donker als de controle streep dus hopen op een knaller maar werd alleen minder. :( heb de testen nu van zwanger en kids. Vorige maand van een ander merk maar ook geen knaller toen. Word wel ongesteld dus dan moet ik toch een eisprong hebben gehad? Voelde op de dag van de bijna positieve test wel beetje pijn rechts onder in mijn buik en pijnlijke borsten. Heeft 2 dgn geduurd en is nu weer weg. Ach we gaan maar vrolijk door en hopelijk word ik zwanger ook al heb ik geen knal ovutest.

3. djoon

djoon Niet meer actief

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

kan niks zien op je link?

5. djoon

djoon Niet meer actief

6. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankje voor je reactie!
    Ik voelde gisteren ochtend pijn van het eitje maar volgens de berekeningen zou het vandaag moeten zijn. Mn cyclus is netjes 28 en vorige keer ook op de 14de dag mn eitje gevoeld..

manlief en ik hebben ruzie:p dus maar zien of het vanavond lukt om te klussen en anders hoop ik dat het zin heeft gehad zaterdag nacht!

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chachake.. Op de onderste lijk ik soms wat te zien, maar soms ook weer niet. Niet echt een duidelijk en zinnig antwoord misschien.. maar ik zou over 2 dagen nog eens testen.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

je doet een reactie plaatsen door hieronder ...meer opties... te kiezen

Daar staat rechtsbovenaan een paperclip...als je daarop drukt kun je foto`s uploaden;)

9. djoon

djoon Niet meer actief

10. djoon

djoon Niet meer actief

gelukt tnks @lov23

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die laatste is die al opgedroogd?
    Die lijk me wel het meest positief eigenlijk.......

12. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Djoon, op het onderste testje is het linkerstreepje veel duidelijker dan het rechter.

13. djoon

djoon Niet meer actief

Ja en dat is nu het hele probleem haha zo zien ze er allemaal uit teminste de laatste drie als ik net getest heb maar die is nog niet opgedroogd nou had ik net gekeken en hij was wel donker net zo als de derde van onder.. Maar is dat nu positief of niet??

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Van hoeveel dagen zijn deze testen nu dan?

15. djoon

djoon Niet meer actief

9 dagen..
    Ik heb de eerste twee cyclussen hele lange gehad en dacht nu echt een kortere te hebben..
    Maar bij mij zijn ze allemaal best wel donker.. dus vndaar dat ik er niks meer van snap..
    ik zit nu op cyclus dag 19 dus zou toch ergens wel weer is een posi ovu test mogen hebben maar denk elke keer dat ze posi zijn maar dan doe ik de dag erna weer 1 en is tie ok weer donker...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vreemd....misschien eens een zwschapstestje doen?

17. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Djoon, die ovutest ziet er zwaar positief uit. Ik zie dat je al 2 lange cycli gehad hebt. Was je altijd zo onregelmatig?
    Zou je PCOS kunnen hebben? Vrouwen hebben dan uiteenlopende klachten : onregelmatige cycli, eventueel acne, haaruitval, ongewenste haargroei...
    Bij pcos groeien er verschillende follikels tegelijk en die geven allemaal LH af (waarop een ovutest reageert). Zo slaan ovutesten meestal positief of bijna positief uit bij pcos'ers, door die hoge LH-waarden. Dan gaat het lichaam ineens denken dat het LH hoog genoeg is en dat daardoor de eisprong wel gepasseerd is, terwijl die follikels nog allemaal veel te klein zijn (en er is ook geen dominante follikel), waardoor die stoppen met groeien en er dus bijna nooit een eisprong volgt.
    Ik wil hiermee dus ook niet echt zeggen dat je pcos hebt, want dat zou nogal overdreven zijn dit enkel te zeggen aan de hand van je ovutesten.

18. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    En zoals Lov eerder zei : eventueel een zw-testje doen? Ovulatietesten kunnen ook posi uitslaan door het zwangerschapshormoon.

19. djoon

djoon Niet meer actief

@chachake,

umm geen idee ik was al heel lang aan de pil ruim 9 jaar.
    En ik zou het niet weten weet nog dat ik veel vloeide en daarom aan de pil was gegaan.
    De dokter zegt dat ik eerst moet "ontpillen"
    Als deze cyclus niet normaal is of korter dan ga ik nog maar is naar dokter en laat ik dat eens vallen.
    Maar miss heeft me lichaam gewoon de tijd nodig om het allemaal weer zelf te doen..
    Enne zw test zal ik straks eens doen maar had er twee weken geleden ook al 1 gedaan en die was echt negatief..

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh maar dat hoeft niet altijd hoor.
    Ik heb zelf ook pco en ik heb dus ook altijd gedacht dat de ovu testjes dan vals positief uitslaan. Maar heb het toch gewaagd. Ik heb zaterdag ovulatie testjes binnen gekregen van zwanger en kids. En bij mij lopen ze nu mooi op. Begon licht en nu cd 10 is hij al iets donkerder dan gisteren.

En soms kan je pco hebben zonder dat je ook maar 1 symptoom hebt ervan.

Maar het klopt idd dat soms heel soms kan je er valse testjes van krijgen.

Deel Deze Pagina