Netjes hoor! Ik dacht afgelopen week, laat ik ook maar eens testen, dan heb ik een mooie positest om te showen als ik het ga vertellen. Helaas, mn test van 4 weken geleden was duidelijker haha!
Gefeliciteerd alle positesters! Ben ik de enige die op die van "mama ikke" alleen maar een vlek zie.. en geen streepje helaas.. Vind het nog een beetje te vroeg om daarvoor te feliciteren...
@Kim mooi, ik ben opgelucht voor je krijg direct een nare bijsmaak bij lichtere testjes maar nu ziet het er idd toch wel netjes uit zo! @mama ikke ik zie hem ook, héél licht nog maar ziet er goed uit voor +/- 4 dagen voor NOD!
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/403837-ja-nee-maak-zelf-gek.htmlnee de foto is mislukt hahah zie deze
Ik duim voor jullie met de schimmige testjes hoor.. Ga naar de huisarts als je twijfelt, blijf niet ermee lopen.. Dan heb je tenminste een waarde in je handen in plaats van die stomme testjes.. Ik kap met testen.. Ben me wezenloos geschrokken vanmorgen, waarschijnlijk helemaal voor niets.
Lov, ik zie m ook!! Zo begonnen mijn streepjes ook! Morgen weer testen?!?! Hopelijk word hij snel duidelijker en meld je je ook gezellig bij de club
Ja morgenvroeg weer....wil het nu wel weten. Deze was van vanmiddag....zonder rekening te houden met drinken... Dus ik hoop het...ik twijfel enorm maar ja ik zie m toch echt!
Hallo dames, Willen jullie hier ook eens naar kijken...? Woensdag nog negatief getest en gisteren officieel nod gehad..