het gaat om het vergelijk, natuurlijk telt die bloedtest. he bah lov wat ben jij kinderachtig om meteen weer in de aanval te gaan. er staat, ter vergelijk, voor de testen. bah, je zit me gewoon weer uit te lokken en dan mij weer de schuld te geven. Ik heb jou geen verantwoording uit te leggen of ik een foto plaats. WEinig tekst, dus gewoon een foto. Reageer dan normaal. bah. ik ben al weg. Ben maar blij, het is je gelukt. Ik zie je streepje trouwens niet, en dan ben ik tenminste eerlijk. Edit: waarom ik het weghaal? omdat ik al doorhad dat je weer probeert uit te lokken en dacht ik ga er niet op in. Nou kom maar op, laat je maar weer gaan. ik ben weg. Klap maar in je handjes.
aangezien m,n ovu testen blijven knallen vanmorgen toch een kv test gedaan... gister niet op de foto te krijgen streepje... vandaag dit
Hahahaha jeetje?? Ik zeg alleen dat als je zwanger bent je toch eens duidelijkere testen moet hebben. En ja je hebt een bloedtes gehad en die zei niet zwanger en die geloof jij blijkbaar niet want je test weer.... Vervolgens reageer je behoorlijk kinderachtig tegen mij en snel haal jij je eigen reactie weg nadat ik heb gereageerd...wat wilde je nu dan bereiken. En nu draai jij het zo om alsof ik jou aanval? Jij hebt gewoon een probleem met mij.......nu niet zielig doen.
Lees toch gewoon mens! het is ter vergelijking, gewoon voor de testen an sich. het is ook zielig, vooral voor jou. dat je van dit soort uitlokkingen zoekt. helaas voor je, ik ga er niet meer op in. Tijd voor een ander slachtoffer.
Hahahahaha te erg dit.......zal je maar negeren voortaan. Ik vergelijk toch ook alleen je testen en zeg dat deze negatief is .... Maar denk wat je denken wilt.......
@chachake je rijtje vind ik er niet zo slecht uitzien eigenlijk ik denk dat dit wel goed is hoor hij is duidelijk donkerder als 12 dpo ik zou nog hoop houden hoe ik het zo zie kan het misschien een late innesteling zijn en is daarom je hcg nog laag ik zie toch positief in @lov ik heb geen negatief nodig jij bent zwanger op naar de knaller @mama ikke ik zie hem hoor en voor 4 dagen voor nod vind ik hem prachtig positief gefeliciteerd @kim11 er zit idd weer een lijn in spannend maar komt helemaal goed stoppen met testen nu hoe moeilijk ook en genieten @eef27 ik vind al die testen positief hoor ik denk dat je het wel mag geloven @loe ik denk toch ook bij jou een streep te zien spannend hoor maar ik zie hem echt en ben niet zo een goede tuurder, ik lees net dat je bloedtest niet goed was word je wel verder onderzocht dan want zulke vage testjes vind ik wel meer onderzoek waard, (overigens vind ik je reactie naar lov niet echt netjes en een beetje bot en jaloers overkomen erg jammer je vraagt tenslotte om meningen dus had je kunnen verwachten dat iemand wie dan ook dit zou aankaarten) @maybe ik meen een licht streepje te zien spannend meid het is je zo gegunt
@mamatjevan5: thanx meid.. streepje is hier goed te zien maar na 50 foto's was dit de duidelijkste hihihi... gister was hij echt amper zichtbaar
graag gedaan meiden jeetje 25 weken geleden zat ik zoals jullie te hopen dat er een streepje zou komen inmiddels zwanger van een prachtige dochter en dat gun ik jullie ook zooooo erg (nou ja een zoon of dochter natuurlijk)
@mamaatje: ik weet het ik heb hier al 2 knullen lopen. alleen sinds we bezig zijn voor nummer 3 (al een hele lange tijd dus ) al 6 vlindertjes Maar wil heel graag een achtbaan die 9 maanden duurt
Jeetje ik vind dit ook wel een hele kinderachtige jaloerse reactie! Je testen worden niet donker,je bloedtest was hcg3 dus negatief...probeer het los te laten. Je bent nu al 1 hele week lang aan het testen,ik denk dat het allemaal indrogers zijn aangezien ze niet donkerder worden. Succes,maar denk niet dat je zwanger bent
daaaar gign het ook niet om, lees de vorige reacties van lov maar eens terug, dan snap je wel waarom ik zo reageer. Heb niet voor niets zoveel pb=tje gekregen, van mensen die zich irriteren aan haar gedrag naar mij toe. ik post, zonder veel tekst een foto, dus de vraag is of er een streepje te zien is. de achtergrond van die vraag hoef ik niet te verantwoorden en al helemaal niet aan haar.