Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 18

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nee dit is ook absoluut geen kinderachtige actie hoor;):(

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dat zal best,maar heb het nu over de berichten die ik nu lees.
    We zijn dacht ik zo volwassen mensen;) kop op!
    Als je je irriteerde aan haar dan moet je niet reageren op haar topics en het negeren...zo ook andersom;)

3. Loe

Loe Niet meer actief

en dus zie je ook dat ze dat niet doet. ik plaats een foto (zonder veel gelul eromheen, want daar houdt ze niet van in dit topic), krijg ik weer een tegenvraag. Houd het dus ook bij de foto die ik plaats dan. Maar ik krijg daar geen reactie op, ze gaat weer vragen om verantwoording. Maar DAAR hebben jullie het niet over, dat zien jullie dus niet. Alleen mijn reactie, die een uiting is van de druppel die de emmer doet overlopen. Ik zal wel verdwijnen, geen probleem.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb 2 meiden en bij ze allebei teste ik pas licht positief overtijd....dus ergens kijk ik er niet van op dat het nu misschien weer zo gaat.

Maar erg lief van je:D

5. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    -------------------------------------------------

Stree er onder en weer met een nieuwe start maken !!
    Geen kinder achtig gezeur meer

We willen allemaal een baby krijgen. We zijn het zelf niet
    Houd het leuk hier voor allemaal !!
    Heb je een conflict met iemand. Stuur die gene een prive bericht en ga het niet openbaar zitten uitvechten of negeer het

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    weet je ik vind dit eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig al die pb's stuur dan zelf even een pb naar lov maar achter iemand zijn rug om dit soort pb naar elkaar sturen over iemand anders tja sorry hoor, in mijn ogen gaf lov netjes antwoord op je foto en daarbij de vraag of je de bloedtest niet gelooft zij basseerd haar antwoord dus op jou foto en je bloedtest, ik vind dat geen vreemde vraag en ik denk dan ook dat jou reacties nu gebasseerd zijn om voorgaande berichten en dat is niet fair ik heb ook netjes antwoord gegeven en je een vraag gesteld maar krijg ook geen antwoord dus tja dan laat ik het gaan en ga ik door naar de positieve testjes succes

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Loe......het is goed met je....voel me wat te oud voor zo'n kinderachtig gedrag. Zulken we ermee stoppen .... Dan kunnen we weer on topic gaan....
    Dit alles gaat allen om het feit dat ik je testjes negatief noemde....daar kon jij gewoonweg niet tegen...

Maar ik ben er klaar mee....zoek het maar lekker uit.

On topic.......:D

8. Loe

Loe Niet meer actief

Dank je wel trouwens mamaatje, jij reageerde op de foto.:) Veel geluk met je verdere zwangerschap!

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: zullen wij morgen hier onze positieve testen spammen?? ( hoop echt dat we die beide hebben morgen meid..!!!)

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    dit zal het laatste zijn wat ik erover zal zeggen ik meen dat lov bedoelde het gezeur zoals wat jij en ik nu doen wat niets met de foto's en testjes te maken heeft, haar vraag was een vraag op jou foto dus had met jou foto te maken maar goed ik snap heel goed dat je er nu na al het slechte nieuws even doorheen zit en je even moet afreageren en denk dat lov daar ook begrip voor zal hebben nogmaals sterkte en hoop en duim ook voor jou natuurlijk op een plakbeeb

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maybe ik zie wat....maar dat wist je al.....hahahaha

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    dank je en jij op naar een knaltest volgende keer die je vol trots komt showen ;)

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

krijg de bibbers van m,n test hihihi.. dat word onrustig slapen

14. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb aan niemand een pb gestuurd, ze heb ze alleen gekregen van mensen uit het topic nav het gekibbel met lov. Ze wilden niet verder opruien, vandaar hun steun aan mij via pb.
    Maar ik laat jullie verder gaan. Ik heb 1 reactie op de foto en laat het daar maar bij blijven.

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    owkee en word je nu wel verder onderzocht of mag ik dat niet meer vragen want nogmaals ik zie wel een streep en vind die toch té positief om een negatieve bloedtest te hebben, dus om bbz ofzo uit te sluiten

16. Loe

Loe Niet meer actief

en: ik heb opnieuw een prive bericht met zoals je het noemte steunbetuiging. Degenen die mijn reactie als fel/kinderachtig zien, moet eens goed lezen. Telkens als mijn reacite is geweest, is ze overdreven poeslief naar andere testers. Dat is natuurlijk heel fijn. Maar ik voel mij gesteund, dat voelt prettig. Bedankt voor de pb's meiden. Hartstikke lief. Einde.

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ;)ik had een berichtje naar jou gedaan :)

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sorry hoor:x het interesseert me niet wie hier gelijk heeft maar jij bent wel steeds diegene wat door blijft posten,zeuren enz enz
    Je zegt steeds "maar het is goed" en toch post je weer iets met betrekking op Lov:(

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ik zie toch echt een streep op de test van Loe! Is toch vreemd? Hoe vaak kan je een vals positieve test hebben?
    Even de bloeduitslag buiten beschouwing gelaten!

Love, ik vind het lastig om te zeggen. Hopelijk morgen duidelijker! Mag ik vragen waarom je hem hebt gesloopt? Was het anders niet te zien?

Maybe, ik zie hem. Duim ook voor jou!

20. Loe

Loe Niet meer actief

WIE begon er na mijn foto, lees nou eens goed. Ik vraag een reactie op mijn foto, die heb ik niet gekregen. Alleen weer een uitlokking om een verantwoording. LEes je die ook? Ach laat toch ook, het heeft geen zin. Pb-ers, ik stop ermee. Oprecht bedankt voor jullie pb.

ps. dank je zoe voor je reactie. Lief van je (of je hem nou positief vond of negatief;))

Deel Deze Pagina