Op de bovenste zie ik niets. De onderste ken ik niet. Zie ik volgens mij een heel dun streepje?? Ik denk eigenlijk dat het negatief is.
Helaas Loe , allebei negatief. KV= witter dan wit Apothekers test (ken ik niet) = pennestreep en grijs. (wat ik zie tenminste) Succes X Joyce
Sorry had het graag anders voor je gewilt Loe, maar ik zie ook niks. Hoop voor je dat je die nog krijgt!!
ik denk ook dat het negatief is hoor. dat stomme pennestreepje licht wel op in negatief. ik kon helaas toen geen andere test krijgen, vind kv toch fijner. maar die is echt omo wit.
@ Loe ik zie alleen een streepje bij de apothekerstest en bij die andere niets. @ Djoon die onderste is echt wel positief heb je inmiddels al een zwangerschapstest gedaan?
@meiden bedankt voor het reageren! Vnaaf vl nog is ff lief aankijken @starry en de rest zw test is echt hartstikke wit! @lou ik zie ook niks
Zo net nog ff een testje gedaan en de streep was nog dikker als die van gisteren. Dus vriendjelief nog even lief aankijken als onze draakjes op bed liggen Andere meiden ook veel klusplezier.... En loe ik zie helaas ook helemaal niets, maar ja het kan nog!
Hoi meiden, Ik had hier vorige week een zw testje geplaatst met hierop een licht tweede streepje zichtbaar. Ik heb gister nogmaals getest (3x) en ze waren allemaal negatief. Kon het me eigenlijk al niet voorstellen omdat ik zo goed als onvruchtbaar ben. Blijkbaar komen vals positieve testjes bij kv 2 voor 5 ook voor dus. In ieder geval allemaal heel erg bedankt voor het meekijken en heel veel succes iedereen met het vervullen van de kinderwens! Liefs Nova
lou ik test met kv ook nagenoeg helemaal blanco terwijl ik wel posi digi cb had, en een posi apothekers test maar de rest was echt mega blanco terwijl ik echt wel zwanger was teon van me zoontje, ook nu krijg ik met ruim 1 week overtijd geen knal streep op de kv testen! Terwijl ik nu al 13 weken ben, en zelfs met 10 weken waren mij testen vaag van de kv!