Jeetje.....maandag test ik weer dan moet de streep duidelijker zijn.... Maar 2 valse testen zal toch wel niet hè hahahahaha Het was ook al vanmorgen om 5:00 dat ik moest plassen ... Ging pas om 0:00 uur slapen. Maar moest zo erg plassen dat ik wel al moest testen. Daarbij ben ik natuurlijk ver overtijd....maar mijn eerdere zwschappen ging net zo. Bij mij eerste teste ik pas licht positief na 4 dagen overtijd en de tweede na 9 dagen. Dus voor mij is dit niet vreemd
Ja lov, er staat een steep. En duidelijker dan de vorige. Ik vind hem wel licht voor 7 dagen overtijd, maar het kan inderdaad een later ei zijn. Bij mij beginnen de krampen een paar dagen voor de ovulatie, zelfs al voordat de ovutest pos is, dus mischien heb je je eisprong 3 dagen na the voice gehad.😉 En innesteling is gemiddeld tussen 7 en 10, met awijkingen van 5-12 dagen, dus het kan maar zo. .... Ben benieuwd....ga je norgen weer testen?
Ja maar heb je mijn verhaal over de vorige zwschappen ook gelezen...ik heb beide keren zo laat positief getest Maar ik heb geen idee....weet niet wanneer mijn ei was.. Ik wacht maandag maar eens af... ga nog nergens vanuit natuurlijk...maar zie dat er een streep staat.
Ja, daarom vind ik het in jou geval wel hoopgevend, als je zo lang overtijd bent en je hebt dan een streepje, ookal is die licht zou ik zeggen dat hij positief is... Maar ben wel erg benieuwd hoe het afloopt.
Iemand had gezegd tegen loe dat ze eens de testen van Eros moest doen, zij wilde met deze test alleen laten zien, dat ook deze dus niet helemaal kloppenen dus vals positie geven. Dat heeft loe ook duidelijk gezegd ter vergelijking en niet,van meiden kijk zou ik toch zwanger zijn?? Nee dat heeft ze niet gezegd. Mijn eerste testen warn wel degelijk gelijk aan de testen van loe, en ik ben toch echt zwanger!! Dus als love alleen iemand de grond in wil boren omdat ze half leest dan moet ze geen reactie geven!!!