Nog een Kruidvattestje over. Bij deze mijn rijtje. Hubbie weet nog steeds van niks... en 't was dus niet gepland. Daarnet vroeg hij wel wanneer ik terug mijn menstruatie moest hebben (want hij heeft precies ook bang dat het prijs gaat zijn). Dat is nu ook de tweede nacht op rij dat hij vraagt of ik ziek ben, want volgens hem gloei ik helemaal. Als hij de puzzelstukjes bij elkaar legt, zal hij het misschien weten.
Hij loopt weer mooi op meid. Gek, die verdwaalde lichte er tussen... Maar waarom vertel je 't je man eigenlijk niet gewoon?
Annabeth, eigenlijk waren we er klaar mee, met kindjes. Ik was nog maar een maand gestopt met borstvoeding (de kleinste is nu 8 maanden). Dan is mijn cyclus gestart (ik heb pcos, dus ik heb eigenlijk niet zoveel kans om spontaan zwanger te worden - kindjes die ik heb, zijn allemaal Clomidjes). Desalniettemin ging ik na die cyclus starten met de pil. Oh ja, toen hij me daarstraks vroeg of ik al niet overtijd was, had ik het wel moeilijk. Zit hij daar al te zeuren - toch niet van 1 keer toch?!
Mooi rijtje Enne idd wrm vertel je het je man niet? Begrijp eruit dat je dus niet echt bezig was om zwanger te raken? Of wel?
Lastig meis... Maar ik zou 't geloof ik toch maar zeggen. Hij zal wel even schrikken, maar ja, misschien kan hij zich er dan daarna ook langzaam op voorbereiden en nog een keer heel bewust genieten van een laatste zwangerschap.
Hier is het toch m,n ei geweest, m,n ovu testen worden ook weer lichter.. dus gewoon een super laat ei gelukkig wel geklust en denk dat morgen of overmorgen m,n temp wel de lucht in schiet Heb wel voor t eerst zulke knal ovu testen gehad, echt nog nooit gehad in dat jaar dat we ze nu gebruiken..!!!
Mooi duidelijk rijtje, lijkt inderdaad erop dat je je ei hebt gehad nu. Wat een knaltesten. Zo mooi duidelijk had ik ze idd ook nooit.
Maybe, jammer dat het geen zwangerschap was, maar dit is ook heel positief. Komende twee weken draaien mijn uren voor jou!!
Nou lov jij bent volgens mij wel zwanger hoor! Gefeliciteerd, jou testjes had ik ook, ik teste eerst echt een tuurstreepje ging op t balkon staan om hem in het licht te houden heb toen mijn beste vriendin gebeld kom alsjeblieft kijken, zei zag nauwlijks iets, maar na een tijdje werd ie steeds ietsje duidelijker alsnog een tuurstreepje maar hij was er wel, de dagen erna werd ie steeds iets donkerder ik teste met de testen van Z&K en die hebben bij mij echt goed werk vericht, toen na 4 dagen die testjes doen heb ik een KV test gedaan en die knalde toen gelijk. Maar dat was dus wel 2 dagen overtijd geloof ik. Maar ik zeg zwanger!
Dank je voor je verhaal Ik zie m thuis ook beter maar om op,de foto te krijgen is een ander verhaal.maandag weet ik meer...
@Lov: ik zie het streepje ook dus het lijkt mij ook positief, al blijf ik na de laatste ervaringen wat huiverig voor die lichte streepjes op KV 2v5. Goed idee om gewoon een digitale van Clear Blue te doen. Hoop dat ie ZWANGER zegt.
Oow jij hebt ook heel lang posi getest voor ei.. Ik hebdat ook gek he.. Ik ga morgende laatste doen en hoop dt ie dan lichter is want dat betekend dat ik hem gehad heb En dan nu opt wachtbankje.. Ik duim voor je