Jullie vinden turen leuk toch, nou heb er hier 1? Ik zie op de foto bijna tot helemaal niets hoor. Maar als ik de test gewoon zo zie dan hoe ik geen eens zo te turen. Maar ik krijg de test niet scherp. Had 21-12 een positieve ovu test. Ik weet dat ik te vroeg ben hoor en dat hat allemaal nog mis kan gaan, maar ik ben gewoon te nieuwsgierig. Mijn banner klop niet hoor dat tis een gemiddelde. Dank jullie
Ik zou vanavond of morgen avond om dezelfde tijd als gisteren nog een testje doen, wellicht maak je in de loop van de dag meer HCG aan dan smorgens. Succes en duim voor je.
@Linda idd sommige dames testen 's avonds donkerder en het kan wat schommelen, hopelijk straks toch een mooie positieve test! @Lov wow hij wordt inderdaad duidelijker.. bijzonder hoor, maar zoals je schreef was het bij je vorige zwangerschappen ook pas zo laat positief.. dus lijkt me zeer hoopvol @cappuccino je foto is wat vaag maar ik denk ook wel heel licht een 2e streepje te zien. spannend!
jammer......want dan kan ik het toch iets beter zien. Maar er lijkt wel iets te staan hoor. Maar is wit zeg jij? Dat is gek
Nee, zo lijkt het als ik de foto zo zie. Ik wil gewoon en duidelijke streep, hahah. De streep is op de test wel te zien hoor maar licht.