Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 18

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik tuur ook weer mee :)

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Novaa, wat verdrietig meid, had gehoopt dat je nu een dikke positieve test had kunnen showen. Ik weet niet of je een traject in gaat, maar zo ja dan wens ik je heel veel sterkte en succes!

3. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Normaal kijk ik alleen maar mee, maar na vanochtend mag ik me hier melden geloof ik ;) In het echt is het wel ietsje duidelijker dan op deze foto, maar wat denken jullie er van? De test is op mijn NOD gedaan.

Bijgevoegde bestanden:

4. Loe

Loe Niet meer actief

volgens mij is dat ook een apothekerstest?
    posi hoor, gefeliciteerd!!!!!!!

ps. is daar de teststreep ook smaller dan de controlestreep bij?

5. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Die is zelfs op mijn telefoon zichtbaar, dusseh...proficiat :D

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Hey Leonizzie, thanks voor je reactie. Ik ben er niet heel verdrietig over, het was niet gepland. Had al twee weken vage klachten die precies paste bij een zwangerschap, maar ook bij mijn ziekte. De dokter wilde dat ik het uitsloot dus vandaar dat ik een test had gedaan. Echt puur toeval dat dan nou net zo'n vals positieve er tussen zit, iets wat ik niet gewend ben van de kruidvat testjes trouwens.

Ik en partner hebben wel de wens om via ivf of icsi (als dat mogelijk is want dat weten we nog niet) nog te proberen maar wel pas als we er samen helemaal klaar voor zijn. We zitten nu in een wat moeilijke financiële situatie, vandaar.

7. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    De test is van Zwanger&Kids en de strepen zijn even breed maar niet even donker nog :) Bedankt voor de felicitaties!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Abbo :D

Loe, ik zie ook niks.

Positieve ovutesten, veel klus plezier.

Positieve zwangerschapstesten,Gefeliciteerd!!

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    abbo! :)
    succes dames!

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

posi tester gefelciteerd

12. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Thuis ook even gecheckt op mijn mac (heel helder en scherp scherm) en ik zie 't echt niet. Ik begrijp dat dat voor jou een opluchting was? Nou ja in elk geval zou ik zeggen, over 2 dagen nog maar een keer testen...

13. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik zou in elk geval eens een ander merk ovutesten proberen. Bij mij maakte het heel veel verschil welk merk ik gebruikte. Uiteindelijk ben ik gegaan voor Clear Blue digital. Daarmee vond ik echt mijn piek. :D

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Zie m wel. Zou even een kv doen..

15. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik zie een tweede streepje! Gefeliciteerd!

16. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Loe: op jouw KV test zie ik niks, op de andere twijfel ik. Maar goed, een negatieve test nu betekent nog niet dat de kans verkeken is. Kop op en over 2 dagen nog maar een keer.

@Missle: deze test is prima en die wordt de komende dagen als het goed is steeds donkerder. Zw&kids midstream is goed. Als je een ander merk wilt proberen zou ik voor de cassettes van TestPoint gaan (2 voor 5 euro bij Etos). Ik zou niet die van Kruidvat nemen, daar word je onnodig onzeker van. De testen zijn veranderd waardoor het een eeuwigheid duurt voor de streepjes komen (zelfs controlestreep doet er lang over) en de teststreep blijft heel lang heel veel lichter dan de controlestreep. Die dingen komen hier niet meer in huis. ;)

17. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Suc6 ovutesters!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@annabeth ik heb daar geen last van bij de kruidvat....

19. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Nou dames vandaag een testje gewaagd en een licht tweede streepje. Het is te licht om echt iets te kunnen zeggen, ik zit bijna 4 weken na mijn mk. Ik denk niet dat het oud hormoon is maar ik heb ze donkerder gehad terwijl ik echt niet zwanger was dus ben benieuwd ik zal hem morgen Plaatsen en ondanks dat het misschien niks is en ik gewoon ongi word vind ik het toch wel spannend want ik denk vanalles te voelen. Nouja fijne avond nog en klus-ze voor een Paar dames we gaan allemaal voor de knallers

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    laura spannend. hier een de eerste ronde na mk..vind het spannend.
    gefeli missle

Deel Deze Pagina