Weer een update van mij (de vage streepjes plasser) haha.. gister nog een kv 2v5 gedaan.. en toen was de streep weer lichter, maar hij was er wel na 5 min.. ik snapte er niets meer van, meteen een cb digitale met indicator gehaald.. en ik kan mn ogen niet geloven!! we zouden nl net de mmm in gaan nadat ik mn menstruatie gehad zou hebben. (die dus 8mnd niet meer komt ) hier is mijn rijtje testen..
wauw wat leuk! al die streepjes.. die van jou zit wel goed! tis alleen nog pril.. denk dat je volgende week wel een cb digital kan doen.. alvast voorzichtig proficiat.
Ik vind het toch apart dat de kv zo licht is .. Hoop dat alles goed gaat en jullie over n maand of 8 een beebje krijgen !
Kim, ik zou nog niet te hard juichen eerlijk gezegd. Je streepje is wel heel veel lichter geworden. Bij mij was dat eerder een teken dat het niet goed ging. Alle andere keren werden mijn streepjes alleen maar donkerder. CB zegt bij zo'n licht streepje inderdaad 1-2. Misschien over twee dagen nog eens testen...? Ik hoop natuurlijk het beste voor je!
Mama Mars: het is juist het feit dat het streepje eerst wel donker was, wat toch een beetje spannend is.
Tuurlijk, het kan natuurlijk goed gaan, maar een slag om de arm is denk ik wel handig, voor Kim helemaal blij is!