Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 18

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

wil iemand even kijken: net geplast en gisteren was de test omo wit. dit streepje kwam meteen op. Is het echt??

2. Loe

Loe Niet meer actief

is er iemand....

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Vannacht niet, sorry...;)

Zie heel vaag een streepje. Las in je andere topic dat je pas 9 DPO bent, dus zou over 2 dagen nog eens testen. Hopelijk ben je zwanger!

4. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Niet zo raar om iets voor 5 uur in de ochtend dat niemand nog reageerd toch? :p

Die is wederom ook negatief, sorry Loe.
    Het streepje wat je ziet is het vul streepje.
    Indien geen (duidelijk) roze streepje - negatief.

Ik zou een paar dagen wachten met testen nu , in ieder geval 2 zodat als je zwanger bent je lichaam t hcg kan verdubbelen.
    Duim voor je!

X Joyce

5. Loe

Loe Niet meer actief

O echt? Negatief?

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Nou ik zie wel een even brede streep hoor, is hij roze?zo ja dan denk ik dat het positief is eigenlijk.....spannend

7. Loe

Loe Niet meer actief

in de lounge zeggen ze ook positief. maar ja, negatief kunnen mensen natuurlijk ook zeggen. en dan ga je wel twijfelen. Vanzelfsprekend.

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Snap ik hoor. als het klopt dat je in het zk ligt is het nu het moment denk ik om te vragen om een bloedtest als dat belangrijk is ivm medicatie. doen ze echt wel. succes

9. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Niet teveel vasthangen aan wat op fora gezegd word, tis vaak ene uiterste andere uiterste, misschien is ie wel positief , maar in dit topic word gevraagd naar meningen en ik spreek dan ook uit mn eigen ervaring en uitleg van mijn vk.. en dan is ie negatief.

Blijft een twijfeltest, dus beter afwachten tot NOD(als je ff kaartje klopt zit je pas op 9 dpo) en dan nog eens testen.

Ik duim voor je dat ie snel duidelijk word hoor!

X Joyce

Edit: Zie dat je in t ziekenhuis ligt, dan is een bloedtest aanvragen heel dichtbij. Zeker ivm met medicatie. Succes!

10. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Dit had ik ook bij mijn borige zwangerschap dus misschien al voorzichtig proficiat!!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie ook wat in de verte..spannend!!

12. Loe

Loe Niet meer actief

dit was toen ik echt net geplast had:

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik vind het wel goed zichtbaar.... ik denk zwanger.

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Op mijn tel zie ik heb zo loe.
    En mijn eerste test 9dpo was ook zo:D

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Loe volgens mij positief hoor :D

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Door het lezen van dit topic heb ik vannacht hele drukke rare dromen gehad waar de testen mij om de oren vlogen.Hierop heb ik geheel tegen mijn principes in vanmorgen voor mijn nod getest en gewoon positief! Geen donkere knalle maar wel meteen duidelijk zichtbaar. Ik heb nog geen foto, want ik heb hem meteen in een doosje gedaan ingepakt en in de schoen van mijn vriend gedaan en daarna naar mijn werk vertrokken. Hoop dat hij zo belt :)

17. Loe

Loe Niet meer actief

oh my god leonizzie, fantastisch! hoe is het mogelijk he. hihi. Mijn man had natuurlijk even een ontstelde reactie, want wij hebben ons laten steriliseren. het moet even doordringen en bezinken. Maar wat een wonders!
    GEfeliciteerd!

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Haha dank je, jij ook! :)
    ik wilde al vragen hoe je man reageerde aangezien hij zich had gesterriliseerd, maar jij er heel blij mee was, maar durfde het niet. Dus jouw wens voor een 2e was nog niet verdwenen.

19. Loe

Loe Niet meer actief

nee, maar het is vanwege mijn weinige energie en het feit dat ik hartpatient ben dat we daartoe besloten hadden. Ik ben niet zo'n energieke leuke mama vind ik als andere mama's. Dat was ons punt. En door die twijfel wilden we de knoop doorhakken en dat dus ook maar gedaan, althans zaadleiders doorgesneden. Maar de natuur heeft blijkbaar anders besloten. Ik weet nog niet wat ik ervan vind, ik ben heel blij, maar dat komt dus door het feit dat ik zo weinig energie heb en hartproblemen heb, ik denk aan het kind zelf. En mijn man ook. Dus hier hebben we nog een harde dobber aan. Superblij, maar kan ik het aan qua energie? LEg ik het een beetje goed uit?

20. JenniferM

JenniferM Lid

24 nov 2010
    70
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster (kinderdagverblijf)
    Zuid-limburg
    Ik zie hem ook Loe!!

Deel Deze Pagina