wil iemand even kijken: net geplast en gisteren was de test omo wit. dit streepje kwam meteen op. Is het echt??
Vannacht niet, sorry... Zie heel vaag een streepje. Las in je andere topic dat je pas 9 DPO bent, dus zou over 2 dagen nog eens testen. Hopelijk ben je zwanger!
Niet zo raar om iets voor 5 uur in de ochtend dat niemand nog reageerd toch? Die is wederom ook negatief, sorry Loe. Het streepje wat je ziet is het vul streepje. Indien geen (duidelijk) roze streepje - negatief. Ik zou een paar dagen wachten met testen nu , in ieder geval 2 zodat als je zwanger bent je lichaam t hcg kan verdubbelen. Duim voor je! X Joyce
Nou ik zie wel een even brede streep hoor, is hij roze?zo ja dan denk ik dat het positief is eigenlijk.....spannend
in de lounge zeggen ze ook positief. maar ja, negatief kunnen mensen natuurlijk ook zeggen. en dan ga je wel twijfelen. Vanzelfsprekend.
Snap ik hoor. als het klopt dat je in het zk ligt is het nu het moment denk ik om te vragen om een bloedtest als dat belangrijk is ivm medicatie. doen ze echt wel. succes
Niet teveel vasthangen aan wat op fora gezegd word, tis vaak ene uiterste andere uiterste, misschien is ie wel positief , maar in dit topic word gevraagd naar meningen en ik spreek dan ook uit mn eigen ervaring en uitleg van mijn vk.. en dan is ie negatief. Blijft een twijfeltest, dus beter afwachten tot NOD(als je ff kaartje klopt zit je pas op 9 dpo) en dan nog eens testen. Ik duim voor je dat ie snel duidelijk word hoor! X Joyce Edit: Zie dat je in t ziekenhuis ligt, dan is een bloedtest aanvragen heel dichtbij. Zeker ivm met medicatie. Succes!
Door het lezen van dit topic heb ik vannacht hele drukke rare dromen gehad waar de testen mij om de oren vlogen.Hierop heb ik geheel tegen mijn principes in vanmorgen voor mijn nod getest en gewoon positief! Geen donkere knalle maar wel meteen duidelijk zichtbaar. Ik heb nog geen foto, want ik heb hem meteen in een doosje gedaan ingepakt en in de schoen van mijn vriend gedaan en daarna naar mijn werk vertrokken. Hoop dat hij zo belt
oh my god leonizzie, fantastisch! hoe is het mogelijk he. hihi. Mijn man had natuurlijk even een ontstelde reactie, want wij hebben ons laten steriliseren. het moet even doordringen en bezinken. Maar wat een wonders! GEfeliciteerd!
Haha dank je, jij ook! ik wilde al vragen hoe je man reageerde aangezien hij zich had gesterriliseerd, maar jij er heel blij mee was, maar durfde het niet. Dus jouw wens voor een 2e was nog niet verdwenen.
nee, maar het is vanwege mijn weinige energie en het feit dat ik hartpatient ben dat we daartoe besloten hadden. Ik ben niet zo'n energieke leuke mama vind ik als andere mama's. Dat was ons punt. En door die twijfel wilden we de knoop doorhakken en dat dus ook maar gedaan, althans zaadleiders doorgesneden. Maar de natuur heeft blijkbaar anders besloten. Ik weet nog niet wat ik ervan vind, ik ben heel blij, maar dat komt dus door het feit dat ik zo weinig energie heb en hartproblemen heb, ik denk aan het kind zelf. En mijn man ook. Dus hier hebben we nog een harde dobber aan. Superblij, maar kan ik het aan qua energie? LEg ik het een beetje goed uit?