@ alle zwangere gefeliciteerd!! @Ricmar94: oooeee.... gezien je temp kaart.....spannend meid! ik duim voor je!
Die van Etos/kruitvat/trekpleister zijn toch allemaal hetzelfde trouwens? *wist niet dat etos ze ook had*
Nou etos heeft ze pas sinds kort. En ik dacht vorige week even te bewijzen dat de kruidvat testen prima waren. Echter de Etostest was een knaller, en de kruidvat test een "gaat-wel-streepje".
Gefeliciteerd dan! Etos is ook dichterbij, test ik morgenochtend nog even en dan weet ik het helemaal zeker
Clear blue test met indicator gekocht.. straks maar even weer testen als ik er aan toe ben! Ik zal laten weten wat de test aangeeft. groetjess,
Mag ook wel met 4w6d! Had er nog eentje liggen.. De rest is écht weg. Geloof t nogsteeds niet helemaal. Pas 28e de eerste echo. (Pretecho, want die van de VK is pas de 10e!)
Ja, maar leuk is wel iets anders, geloof t nogsteeds niet helemaal. Njah, wel genoeg bewijs inmiddels daar niet van. Misschien moet ik het onwerkelijk noemen ofzo.. Morgenmiddag ga ik weer bloed prikken, dan kan ik in elk geval t verschil in HcG zien. Ben reuze benieuwd.
wel fijn dat je even bloed kan prikken,.... Pas na je echo geloof je het je voelt nu ook nog niks bewegen enz...
Bij mn zoon was ik zo overtuigd joh, en nu echt compleet helemaal niet. Waar ik wel van overtuigd ben is dat t een meisje is.. Gek he
Hallo dames, hier de man van Cappucino Mijn vrouw was net zo zenuwachtig voor een digi test dat ik uitslag alleen mocht kijken omdat ze het niet durfde Wachten duurde even maar toen van mijn kant een blije lach en antwoord. De foto volgt zo. ps vind het best interessant om dit zo af en toe te lezen
Hierbij de digi test. Weet dat jullie allemaal afkortingen gebruiken, soms snap ik er helemaal niets van Helemaal in de wolken zijn nu Groetjes de man van cappuccino
Wat leuk, een berichtje van een man. Kan merken dat je in de wolken bent, en terecht! Geniet er maar lekker van!!