Op deze zie ik wel een licht streepje. Spannend. Vind het streepje wel wat dicht bij de controle streep staan maar weet niet of dat iets zegt. Duim voor een positieve knaltest voor jou.
Ik lijk iets te zien, maar net of de streep veel verder naar links staat of zit ik nou te kijken naar het verkeerde?!
Eigenlijk als je eerste test positief was geweest had je steeds duidelijker moeten gaan testen. Aangezien je zelfs een witte test kreeg was die eerste niet positief dnek ik dan. Maar ik zou wel eens die laatste test willen zien van je.......om van een vmk te spreken zul je eerst een goede positieve test moeten hebben gehad.
Dat wij jij aanziet voor een tweede streepje is alleen een niet goed opgedroogde test....helaas..... Daar hoort het tweede streepje niet te staan namelijk....het is de roze waas die daar is blijven hangen.....
Ja Bijtje ik denk ook dat die test niet helemaal goed gegaan is... Maar er is wel vaag roze... Dus hopelijk is dat gewoon positief!!!
hahahaha nee sorry, dat ben ik niet. Meiden, wat een mooie testen zie ik weer voorbij komen, gefeliciteerd!!! Twijfelaars, hou de moed erin!! Posi ovu testers, heel veel plezier!!
Vandaag nog een test gedurfd die minder gevoelig is. Gister had ik er 1 met 6 dgn uiterste gevoelige test en vandaag die van 4 dgn van Kruidvat 2v5 en Clearblue!! Nu geloof ik het al meer Bekijk bijlage 291285
Ik denk dat je al wat langer zwanger bent dan 3 weken.. De cb geeft 2-3 weken aan... Dat is de bevruchting.. Dus je zou volgens de cb al 4-5 weken zwanger zijn! Maar in ieder geval.. Super gefeliciteerd!
Bedankt meiden!! @Rikki ja? of zouden het er 2 kunnen zijn.. hihi Ik ben maandag 26 november mijn terug plaatsing gehad. Nog niet eens zo lang geleden.