Ik zie een opgedroogde test, maar wel een 2e streep. Als ie na 5 min er ook al stond zeg ik gefeliciteerd! Zo niet, test maandag nog een keer
Ja hij stond er binnen 5 minuten. Gister ook al een testje gedaan en daar stond ook een 2e streep binnen 5 min.
Hallo dames, Voor het eerst in dit topic. Ik meende dat ik minder onzekerheid zou hebben door ovutesten te gaan gebruiken. Niets is minder waar... Zojuist nog een ovutest gedaan, ik heb even een foto bijgevoegd. De onderste is van daarnet, wat vinden jullie, kan ik dit als positief beschouwen? @ Nouck85: ik zie hem ook!
Dankjewel voor je antwoord... Heb 2 dagen geleden ineens bruin verlies gehad en vandaag lichtroze... mn nod is altijd 28 dagen precies. Zou dus 11 decmoeten zijn. Gisteravond nog een test gewaagd en deze was ook weeer heeel licht. Vroege miskraam of innesteling?ik ga zo een foto makenvande test van gisteravond
Gisteren ook al mn testjes geplaatst, nu maar weer. Echt veel duidelijker krijg ik ze niet op de foto.. pfff balen zeg...
Dat is duidelijke Jette! Gefeliciteerd meid! Ps, willen jullie mijn testjes ook nog even bekijken? (pagina 189, onderaan)
R85, die van gister is uiteraard opgedroogd, die van vandaag niet. Hij is rechts wat gelig. in t echt zijn de streepjes echt duidelijk zichtbaar en roze. als ze opgedroogd zijn paars. Het probleem is alleen dat ik ze niet duidelijk op de foto krijg...
Nou, ik voeg mijn testje ook nog even toe... Vorige week zaterdag en afgelopen maandag getest, bleven wit. Vanmorgen heel vroeg (ML kwam thuis uit nachtdienst) getest met slaperig hoofd (en erna weer gaan slapen ). Weer niks te zien na 5 min. Toen ik uit bed kwam toch nog maar eens gekeken en nou ziet het er zo uit... vals opgedroogd? Heb ik na 5 min niks gezien omdat ik nog teveel sliep?? Wat denken jullie?
Kiertje, Je ene foto is te donker, de ander te licht. Dat probleem heb ik ook steeds. Tja of dat aflezen echt binnen de tijd moet? Ik doe het wel hoor, maar mijn vriendin had laatst de test na 5 minuten weggegooit, haalde hem na 4 uur weer uit de prullenbak en toen was ie positief... Ze is nu 12 weken zwanger... Maar ik zou nog even proberen om op een andere plek de foto's te maken. Niet in het zonlicht en zonder flits.