wow ik zie een hoop mooie, dik positieve testen voorbij komen: gefeliciteerd dames!! en sommigen in onzekerheid door superlichte tuurstreepjes.. moeilijk hopelijk heeft iedereen snel duidelijkheid, ik duim voor goed nieuws!
@ummi92 ik persoonlijk vind die streep toch té duidelijk voor negatief of een indroger en op je tweede test zie ik ook een streep dus ben wel voorzichtig positief hoor @jennifer2106 he balen meid ik hoop natuurlijk op een gelukkig nieuwjaar knaller voor je @biancaelisabeth ik vind hem nog wel twijfelachtig er staat wel zwanger maar ik twijfel hihih grapje meis van harte gefeliciteerddddddddddd
Dubbel zien, twijfelachtig... hahaha dat had ik ook hoor Kon mn ogen er dan ook niet vanaf houden Maar nu ik echt goed wakker ben; tja lijkt t me wel duidelijk Dank je wel voor jullie felicitatie's!
Haha dankjewel! Vanmorgen was ie nog donkerder en ook een positieve van CB met een dus vandaag ook nog maar ff aan de slag voor de zekerheid @Bianca mooie testjes hoor gefeliciteerd! De rest succes!
ja gewoon ongi bloed......helaas zie het allen met afvegen niet in mijn maandverbandje....maar mijn gevoel zegt dat het mis is Morgen zk bellen en kijken of ze een echo willen maken. Ben er zo kapot van! Dank je dat je aan me denkt.....wil verder niet het topic "vervuilen" maar dacht meld het even hier.
Snippie ...wat raar. de streep zelf ziet er positief uit van kleur en dikte, maar hij staat verkeerd waardoor je hem eigenlijk als ongeldig moet beschouwen..heb je nog een test liggen,