Xandra.. mooi hoor Ze worden al duidelijker ja Onewish.. Ik zie hem hoor, spannendddd Violet.. Mooie test hoor, super
Om hier nog even op te reageren, ik heb het nu ook, wit taai draaderig slijm. Maar hier is dat absoluut (helaas) niet van een zwangerschap. Ik zit nu een week na eisprong. Ik weet het zeker omdat wij niet zwanger mogen worden de eerste maanden.. Ik hoop dat jij wel snel duidelijkheid hebt. Maar vergeet niet dat je cyclus van slag kan zijn he na een curretage.... Onewish, wow zo duidelijk heb jij ze nog niet gehad!!! Ik duim voor je meis. Verder ook weer mooie testen gezien dames, gefeliciteerd. ik hoop ook snel weet te mogen spammen!! (en ga dat dan ook zeker doen )
Hier even een rijtje zeer onduidelijke ovu-testen...word een lange cyclus ben ik bang... Met het blote oog zijn ze beter te zien, maarja... krijg 't er niet beter op, sorry...
Sorry, maar ik vind ze niet onduidelijk Ze zijn allemaal negatief. Helaas... maar was je vorige cyclus 299 dagen?? Ik denk dat je dan beter ff een bezoekje zou kunnen brengen aan de ha. Misschien kunnen ze met wat hormonen je cyclus op gang krijgen.
@ Wieffie: ik heb ze hier geplaatst, omdat ik de ene dag wel een streepje heb (weliswaar heeeel erg licht en blijkbaar alleen met 't blote oog te zien) en de andere dag helemaal niks... Ik ben nu ongi geworden doordat ik van de fertiliteitsarts een maand aan de pil moest. Nu ben ik dus aan 't kijken wat mijn lichaam zelf gaat doen. Als 't me te lang duurt, dan vraag ik bij de huisarts inderdaad weer Provera aan. Dit ook omdat ik van de pil die ik had gekregen hartkloppingen krijg...
He wat vervelend! Ik had ook altijd lichte en geen streepjes afgewisseld met de ovutesten. Ben bang dat dat helaas niets zegt. Bij mij is er destijds PCO vastgesteld waardoor ik ook iedere maand hormonen moest slikken om een eisprong te krijgen anders had ik gewoon een cyclus van meer dan 100 dagen. Ik hoop dat je snel iets meer weet.
Mamavajoshua, er zit inderdaad nog lang geen positest tussen. Helaas nog even doortesten... Ik heb altijd een licht 2e streepje op mijn ovutest.