@ Wieffie: ja is zeker vervelend.. Heb net gehoord dat je altijd LH in je urine hebt, maar dat de urine de ene keer geconcentreerder is dan de andere keer. Daardoor kan 't komen dat je de ene keer wel een heeeeeeeel licht streepje hebt en de andere keer niet... Ik heb geen PCO, althans, ik had daar geen tekenen van...heb al echo's gehad enzo... Ik heb mijn NOD op 2 februari gezet, maar dat word 'm sowieso dus niet... Als ik een week later nog niet ongi ben, dan ga ik om Provera vragen weer. @ Lara: ik weet 't idd, dat ze geen van allen nog positief zijn... vond 't dus alleen vreemd dat ik ene dag wel licht streepje had en andere dag niet hahaha... Ik dus niet, maar zie bovenstaande . Ik blijf gewoon tempen en testen en we zien het vanzelf wel...
Ik had deze ronde pas een positieve ovutest op dag 24. De dag ervoor bijna geen streepje en ineens was deze er.. SUcces
Onewish, waaaaaw.. mooie duidelijke test meid ik ben heel blij voor je Hoe voel je je? zoek maar snel een mooie banner uit xx
Ik voel me opzich goed, niet echt kwaaltjes, alleen buikslapen is irri , savonds dikkebuik, en snachts uit bed om te plassen.. hihi, ik durf dat eigenlijk nog niet een banner...
Ik heb het vorige week ook pas na 2 dagen gedaan hoor, wilde toch graag eerst zien of de test duidelijker werd. Doe gewoon waar je je goed bij voelt lieverd.
Ik wacht t nog even af, wil morgen eerst nog eens zo'n test zien! of donkerder natuurlijk ! vind het nog een beetje eng...
Ik zou inderdaad lekker wachten tot je testje van morgen one, lekker rustig aan doen meis, waar jij je prettig bij voelt!
Nou na 18 rondes werd het ook wel eens tijd,en zie je pendels?Ok nog kans op 2ling wouw hoop het voor je.
Nog ff mijn rijtje spammen. Alle KV testen. De KV plustesten kun je al bijna niks meer op zien...Komt dat jullie bekend voor????