hoi onewish, ik heb vanmiddag ook zon zelfde test als jou gehad en zit ook te hopen dat ie donkerder wordt voor jou de 1e? hoop het voor je ik lees het hier wel, en spannend of hij morgen duidelijker is durf nu nog niet echt positief te zijn
dames, hier een echte tuurder. in het echt moet ik turen, maar zie ik hem toch echt...alleen de vraag is, is het pregnyl uit mijn lichaam? heb ik 14 januari gespoten 's avonds. Uploaded with ImageShack.us
Sorry heb heeel hard getuurd maar op de fot zie ik geen 2e streepje. 14jan gespoten, dan ist nu 10DPO. Zou je met 5000 kunnen verwachten dat t eruit is....
Spannend one! Ik ben zoooo benieuwd! Hoe vroeg ga je eruit?? Kan om half 8 nog kijken voordak naar de cursus moet
Alle andere posi testers ook van harte! Hoop ook op 2 streepies volgende week, zou een mooi verjaarscadeau zijn voor mn man. Kan verder ook geen cadeau bedenken, dus t moet gewoon
nou, als iemand dat kan, graag, ik heb dat al eens geprobeerd, maar lukt me niet. ik ga donderdag weer testen denk ik. moet wel nog nieuwe testen gaan halen, was niet van plan deze te gebruiken vandaag.
Nou ik had een bijzonder dagje... Al een paar dagen misselijk en moe!! Ik dacht, ik gooi er ff een testje tegenaan, doe ik wel vaker eens tussendoor, dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben, krijg ik dit: Bekijk bijlage 217845 De KV was wel duidelijk, maar vriend wou graag een digitale, das echter volgens hem Onverwachts, maar ik mag mezelf weer zwanger noemen! (toch? daar is de twijfel alweer, hormonen!)
Als je hier nog over twijfelt... van harte hoor! Van zo'n test kan ik alleen maar dromen. vind m echt knal hoor! Genier ervan!
Weet ik chantal85, ik gun iedereen zo'n test vanuit het diepste van m'n hart, lijkt alleen nog zo onwezenlijk dat ik denk dat kan toch niet?! Ik weet niet exact wanneer mijn laatste ongesteldheid begon, maar ik dacht dat ik nu ongeveer wel ongesteld moest worden, dus dat een test wel kon en kijk... Na wat terugrekenen en denken, denk ik net 4 weken te zijn (zou kloppen met de indicator). Bedankt! mooie testen mogen ook geshowt worden, toch?