dames bedankt ik kan het heel moeilijk bevatten. ik had wat steekjes in mijn zij en dacht laat ik eens een testje doen,enja hoor er kwam direct een streep! ik had het niet meer verwacht omdat ik afgelopen juli een mk met 7 weken heb gehad en omdat ik volgende week alweer 41 jaar wordt! dus nu hopen dat alles goed blijft gaan!! in dit "oude" lichaam
Cindybaby, je oude lichaam doet het nog goed leeftijd is maar een getal naar mijn mening geniet er van meid!! ik duim voor een plakkerd of twee
dank jullie wel nu beginnen dan ook alweer direct de zorgen maarja afwachten en het beste hopen! nu eerst even genieten en natuurlijk mijn man straks vertellen die zal wel uit zijn dak gaan van blijschap hahaha
Dit is geen 'tuurtest'... Misschien minder leuk om naar te kijken (ik vind zelf de tuurtestjes wel leuk om op te reageren) maar ik ben hier héél blij mee.
Hahaha... Wat gemeen! @ All: Dank je wel. Ik ben voorzichtig blij! Mocht je nog willen turen, kijk even naar mijn onderwerpje over de Sensitesten. (Hoewel ik die streepjes echt niet op de foto zie)