@ Alle positieve testers: GEFELICITEERD!!! En ja hoor... daar ben ik weer... Ik heb vandaag een test, waarvan ik 'm nu wel duidelijk vind (hij is nog niet positief i know). Ik heb nu voor 't eerst 't gevoel dat er nu echt een eitje aan komt... Ook omdat hij nu in negatief ook zichtbaar is, dat was met m'n andere testen niet zo... Willen jullie kijken?
Nee ok, ik denk ook nu niet hahaha. Maar was volledig verrast... Ik ben al vanaf 13 januari aan 't testen... Ik ga vanavond weer testen...
Chybou: nou ik vind die knallers ook geweldig om te zien! Gefeliciteerd!!! Cindybaby: ben benieuwd naar hoe je man gaat reageren, dolverrast natuurlijk. Chybou: hahah ik zie nu je onderschrift met het geschokte gezichtje.. Tienermammie: had ik je al gefelliciteerd? Zo niet; alsnog gefeliciteerd!
@ Akoya; Dank je wel. Ik kan niet zeggen dat het streepje op die test een ongelukje was. Maar na 2 mislukte IVF/ICSI pogingen begin je een beetje te geloven dat zwanger worden bijna onmogelijk is. Dan zie je dat tweede streepje staan en dan denk je 'Dat kán niet!' Geschokt is een goede omschrijving van hoe wij ons hier voelen. We kunnen het gewoon niet geloven! Ik loop hier regelmatig langs de testjes om te kijken of de streepjes op magische wijze verdwenen zijn. Maar nee... Trouwens, briljant onderschrift!
Beetje rare situatie, daarom zou ik willen vragen om jullie ervaren tuurtest ogen Heb 2 ovulatietesten gedaan, op de een (bijna) niks en op de ander een knaltest. De strip is van zelfovulatietesten.nl en de onderste van test-point. Welke moet ik nou geloven? Vind het een beetje raar dat ik op 2 verschillende testen andere uitslag krijg. Zelfs in het negatief is er niks te zien op de strip Iemand hier ervaring mee? Bekijk bijlage 218021 Bekijk bijlage 218022
Siesie: geen ervaring mee, sorry. Chybou: ow maar natuurlijk, dat begrijp ik. Maar die strepen staan er en blijven staan.. Het is je gegund! Geniet ervan daar op de roze wolk!
siesie is die bovenste niet per ongeluk een zwangerschapstest? welk merk is het? ik heb ze van zwanger&kids en daar zijn de groene stripjes ovulatie testen en blauwe stripjes zwangerschapstesten...