o staat er bij waar je ze van hebt haha. sorry.. mja misschien een test in t verkeerde zakje gekomen? vreemd hoor..
Heb toevallig vandaag bij iemand ergens gelezen dat die nu blauw zijn! Maar heb ze zelf ook gehad en toen waren de zwangerschapstesten ook gewoon blauw! En dat is 3wk geleden....beetje raar!
Siesi.. Ik denk ook meteen aan een zwangerschapstest, die met het blauwe uiteinde. Die groene test, die positieve, is idd een ovu test ja. Misschien een verkeerde test gekregen of iets? Maar ik weet niet anders dat zwangerschapstesten een blauw uiteinde hebben, en ovu testen ene groene..
Ik denk ook dat die blauwe een zwangerschapstest is. Voor zover ik weet is blauw altijd zwangerschapstest en groen altijd ovulatietest.
Wat grappig, dat kende ik helemaal niet. Zou een meisje zijn volgens die test. Ach, altijd grappig om te proberen.
Gefeliciteerd!! Nou al het HCG kan het niet liggen . Jij hebt toch een dochter uit 2009? Volgens mij zaten we allebei bij de december 2009 mama's
Bedankt nog iedereen voor de felicitaties! Heb nog niet echt tijd gehad terug op zp te komen met een overactieve dreumes. Mooie streepjes heb ik nog zien voorbijkomen, en die geslachtstest, nog nooit van gehoord! Voor mij is hij gewoon paars, dus een mongen of een jeijsje (flauw he) @waarom ik tussendoor testte: testdrang zeker? Ik vertrouwde die minipil gewoon niet helemaal en kijk...
Ik weet heel zeker dat het een ovutest is, er zit een plasticje omheen en daar staat opgeschreven in roze dik vetgedrukte letters dat het een ovulatietest is. Ook staat er op het blauwe gedeelte, een paar keer herhaald, de letters LH. Ik heb ze ook besteld bij zelfovulatietesten.nl. kan niet missen toch?
Hoi allemaal Diegene die Hier allemaal positief testte gefeliciteerd, Heb gister ook een cb digital test gedaan en jah zwanger 2 weken Vanochtend nog eentje van sensitest en duidelijke streep. Mijn dag kan niet meer stuk, hopen dat die lekker blijft zitten de komende tijd
Hoi meiden, Willen jullie weer even naar mijn test kijken. Ik zit vandaag 10 dagen na de iui. Na 3 min. zag ik een vaag lijntje ik ga morgen weer testen. Zo spannend weer,kan niet wachten. Bekijk bijlage 218149 Bekijk bijlage 218150 Liefs Jinky